וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו חושף את סיפור חייו הקשה: "ישנתי ברחוב, רעבתי ללחם"

לפני המשחק מול באיירן (21:45, ערוץ 13), קשר ריאל סיפר בגילוי לב על ילדותו הקשה בפאבלות בסאו פאולו: "לי ולאחיי לא היה די מקום בבית, אז נדדתי ממקום למקום. תמיד האמנתי שהכל ישתנה"

עריכת וידאו: מתן חדד

כשריאל מדריד תעלה הערב (רביעי, 21:45, ערוץ 13) לכר הדשא באליאנץ ארנה למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, יהיה שחקן אחד שיתרגש יותר מכולם: קאסמירו. רק לאחרונה התוודעה התקשורת הספרדית לסיפור חייו המיוחד ולילדות הקשה שחווה בפאבלות הקשות ומוכות הפשע בסאו פאולו.

היום (רביעי) פורסם ראיון מקיף במגזין Esquire עם הקשר בן ה-26, שהפך לאחד מעמודי התווך של הבלאנקוס בשנים האחרונות, בו הוא מספר לפרטי פרטים כיצד נראו חייו בתור ילד ונער קשה יום בברזיל. "במשך שבועות, אולי חודשים, הייתי מגיע לאימונים במחלקת הנוער של סאו פאולו ונשאר לישון ברחוב. לא היה לי מספיק כסף כדי לחזור הביתה באוטובוס, אז פשוט נשארתי ללון קרוב למתחם האימונים", אמר בגילוי לב.

עוד בנושא

זידאן לקראת המשחק מול באיירן: "לא רציתי שחאמס רודריגס יעזוב"
אוהד ליברפול נאבק על חייו, שני איטלקים נעצרו בחשד לניסיון רצח

קאסמירו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איזה סיפור. קאסמירו/רויטרס

הקשר שגדל לאם חד הורית שהתקשתה לפרנס ולטפל בשלושת ילדיה בו זמנית, נדד בשנות ילדותו בין הבתים של סבתו ושל דודתו. הבית בו התגוררה אימו היה כה קטן וקצר, עד שהיא ושלושת ילדיה לא היו יכולים להצטופף בתוכו במקביל. קאסמירו, האח הבכור, התנדב לוותר על המיטה החמה בבית וללון במקומות משתנים.

הוא המשיך ואמר ש"לפעמים אני נזכר איך בתור ילד הלכתי לישון רעב ועצוב, אבל תמיד עם תקווה בלב שיבוא יום והכל ישתנה".

ואכן, הכל השתנה. בשנותיו הראשונות במחלקות הילדים והנוער של סאו פאולו, על אף המצב הכלכלי הקשה, הוא בלט והפך לקפטן קבוע. ביולי 2010 הוא ערך את הופעת הבכורה במדי הקבוצה הבוגרת, מול סנטוס וכעבור שלוש שנים נרכש על ידי ריאל מדריד. תחילה הוא הושאל לקבוצת הבת של הבלאנקוס, אבל זמן קצר לאחר מכן התברג בסגל הראשון של ריאל, והפך כאמור לשחקן מפתח (לא לפני תקופת השאלה נוספת בעונת 2014/15 בפורטו).

לפני גמר ליגת האלופות ב-2016 מול אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה הגדיל לעשות כשטען ש"אם לוקחים בחשבון את האיזון של הקבוצה, אין ספק שקאסמירו השחקן הכי חשוב של ריאל. הוא שינה את הפנים של המועדון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גרפיטי על קיר בסאו פאולו ברזיל, 11 באפריל 2017. רויטרס
נסיבות חיים בלתי אפשריות. פאבלה בסאו פאולו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully