וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתן חידון התנ"ך העולמי: עזריאל שילת, תושב חצור הגלילית

19.4.2018 / 15:45

כל ארבעת הזוכים במקומות הראשונים הם בני נוער ישראלים. סגניתו של שילת היא אוריה הכהן, שלומדת באולפנת בני עקיבא בקריית מוצקין. השר בנט: "התנ"ך הוא נכס לאומי ואיננו שייך לדתיים, אלא לכל עם ישראל"

עריכה: יוסי אלטר

עזריאל שילת, תושב חצור הגלילית, הוא חתן חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי לשנת תשע"ח, שנערך היום (חמישי) בסימן 70 שנה למדינת ישראל. שילת הוא תלמיד ישיבת שומריה שבנגב. במקום השני זכתה אוריה הכהן מאולפנת בני עקיבא סגולה בקריית מוצקין, ובמקום השלישי זכה אופק אברהם מתיכון אורט טבריה. במקום הרביעי זכה עירד הרמן מתיכון "יחד" במודיעין. מבין עשרת המועמדים שעלו לגמר, ארבעה בני נוער הם ישראלים - והם שזכו בארבעת המקומות הראשונים - שלושה הם אזרחי ארצות הברית, שניים ממקסיקו ואחד מפנמה.

החידון התקיים בתיאטרון ירושלים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר החינוך נפתלי בנט ויו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי. השר בנט אמר כי החידון "הוא אחד מרגעי השיא של יום העצמאות. התנ"ך הוא נכס לאומי ואיננו שייך לדתיים, אלא לכל עם ישראל". לדבריו, "בזכות אחדות עם ישראל יצא הפרויקט הציוני לדרכו. אחדות היא לדעת שאנחנו משפחה אחת, להבין שמדינת ישראל היא הבית שלנו ושצה"ל הוא הצבא שלנו, ולוחמי צה"ל מגינים עלינו מפני אויבינו".

עוד בוואלה! NEWS:
מלמעלה הכל רגוע: צפו בתמונות מטס חיל האוויר ליום העצמאות ה-70
מאיזנקוט ועד עדן בן זקן: 70 ישראלים בוחרים את המילה שלהם

חתן חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי לשנת תשע"ח, עזריאל שילת, אפריל 2018. צילום מסך
שילת והכהן עם השר בנט וראש הממשלה נתניהו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully