וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשתתפות שלמה ארצי ואהוד בנאי: מופע ההצדעה לזכר פולי

9.4.2018 / 6:10

שורה ארוכה של אמנים מובילים יגיעו לחלוק כבוד לבדרן, השחקן והיוצר המנוח. ביניהם: שלמה ארצי, אהוד בנאי, מירי מסיקה, גברי בנאי וילדיו של פולי - אריאל ויעל פוליאקוב. המופע יתקיים בהיכל התרבות. שייקה לוי לא ישתתף בערב

עריכת וידאו: ניר חן
ישראל "פולי" פוליאקוב. יוסי אלוני, מערכת וואלה! NEWS
עשר שנים למותו. ישראל "פולי" פוליאקוב/מערכת וואלה! NEWS, יוסי אלוני

ישראל "פולי" פוליאקוב, מגדולי אמני ישראל וחבר בשלישיית "הגשש החיוור" יעמוד במרכזו של ערב מחווה מיוחד במלאות עשור לפטירתו. המופע המיוחד נוצר בשיתוף פעולה בין משפחתו של פוליאקוב לבין קבוצת זאפה והיכל התרבות בת"א. פוליאקוב הלך לעולמו ב-30 באוקטובר, 2007, אחרי מאבק בסרטן הכבד. הוא נטמן בבית העלמין של קיבוץ עינת.

במסגרת המופע המיוחד צפויים לקחת חלק אמנים מובילים רבים, וביניהם: שלמה ארצי, אהוד בנאי, אריאל זילבר, צביקה פיק, מירי מסיקה, אסף אמדורסקי וישראל גוריון, אורי בנאי, בועז בנאי, גברי בנאי, שלישיית מה קשור, גורי אלפי, אילן פלד, דורי בן זאב וילדיו של פולי - אריאל ויעל פוליאקוב. חברו של פוליאקוב לשלישיית הגשש החיוור, שייקה לוי, לא ישתתף בערב.

לצד המופעים והמחוות מצד אמני ישראל, צפויים להיות מוקרנים לאורך הערב מערכונים וקטעים מצולמים בכיכובו של פוליאקוב, מהרגעים הנוסטלגיים והידועים עם "הגשש החיוור" ועד להופעותיו כשחקן בתיאטרון ועל המסך, וכן צילומים אישיים ומוכרים פחות.

המופע לזכרו של ישראל פוליאקוב ייערך בהיכל התרבות, ת"א, ב-11 ביוני, החל מהשעה 21:00. כרטיסים ניתן לרכוש במרכז ההזמנות זאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully