וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר החלום: גולדן סטייט הודיעה רשמית על שחרורו של עומרי כספי

הישראלי שחלם על הופעה בפלייאוף עם הווריירס לא יהיה שם, לאחר שהאלופה הודיעה כי יעזוב כדי לפנות מקום בסגל לקווין קוק. כספי העמיד העונה ממוצעים של 5.7 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק

עומרי כספי גולדן סטייט. GettyImages
אכזבה. עומרי כספי/GettyImages

חדשות מאכזבות מאוד לעומרי כספי: גולדן סטייט הודיעה הבוקר (ראשון) כי החליטה לשחרר את הפורוורד הישראלי מהסגל שלה לקראת הפלייאוף, שבוע לפני פתיחתו. בנוסף לזה, מכיוון ששוחרר לאחר ה-1 במרץ, כספי לא יכול לחתום ולשחק עבור קבוצת פלייאוף אחרת העונה, ובכך שוב יחמיץ את הפוסט סיזן, בו לא השתתף עדיין לעולם בקריירה בתשע העונות שלו ב-NBA. למעשה, כספי הוא השחקן הפעיל עם הכי הרבה משחקים בעונה הסדירה (552) ללא הופעה בפלייאוף, והחמישי אי פעם ב-NBA. הוא סיים את העונה עם ממוצעים של 5.7 נקודות, 3.8 ריבאונדים ואסיסט ב-14 דקות למשחק.

כבר מספר שבועות שמתרוצצות ברחבי הליגה הטובה בעולם שמועות על שחרורו הצפוי של כספי, שדווקא רשם פתיחה מאוד חיובית לעונה ולקדנציה שלו בווריירס, אבל הסתבך בשורה של פציעות שמנעו ממנו לשחק באופן רציף ולהישאר חלק חשוב ברוטציה של סטיב קר. לאחרונה תפס קוק את מקומו של כספי, לאחר שבילה את מרבית העונה בליגת הפיתוח, ובסופו של דבר החליטה האלופה להעדיף אותו על פני הישראלי בסגל שינסה לזכות בעוד טבעת, הרבה בזכות העובדה שהוא מחפה בצורה יפה על היעדרותו של סטפן קרי הפצוע.

כתב ה-NBA מארק סטיין צייץ והסביר כי גולדן סטייט רצתה מאוד להימנע מההחלטה הזו, אבל בסופו של דבר הרגישה שאין לה ברירה כי היה לה חשוב מאוד לשמור על השחקנים הגבוהים שלו בסגל (זאזה פאצ'וליה, דייויד ווסט, ג'אבייל מגי, דמיאן ג'ונס וקוון לוני).

עוד בנושא

המירוץ במערב: ניצחונות חשובים ל-OKC, ניו אורלינס וסן אנטוניו
אייזאה תומאס טען שלברון גדול מג'ורדן, פיפן הגיב: "הוא מונע משנאה"
דיוויד בלאט: "לא ארגיש רע אם לא אצליח לחזור ל-NBA בקיץ הקרוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully