וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוברטו מאנצ'יני הוא המועמד המוביל לאימון נבחרת איטליה

בארץ המגף טוענים כי המאמן ייפגש עם ראשי ההתאחדות לכדורגל ויעזוב בסיום העונה את זניט סנט פטרסבורג כדי להתמנות לאזורי. וגם: הסיבות לכך ששמותיהם של אנצ'לוטי וקונטה ירדו מהפרק

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
בדרך לכדורגל הבינלאומי? מאנצ'יני/AP

נבחרת איטליה ממשיכה לחפש את המאמן הבא שלה, שינסה לשקם אותה מהריסות הכישלון של הקמפיין האחרון, בו נכשלה להעפיל למונדיאל בקיץ והביא לכך שתיעדר מגביע העונה לראשונה אחרי 60 שנה. בתחילה קיוו בארץ המגף למנות לתפקיד את קרלו אנצ'לוטי, אבל נראה שהוא מעדיף כרגע להמשיך בקריירת המועדונים שלו. גם אופציית החזרה של אנטוניו קונטה לאזורי ירדה מהפרק, כנראה בשל העלויות הגבוהות של מאמן צ'לסי. כעת, המועמד המוביל למשרה הוא רוברטו מאנצ'יני.

באיטליה מדווחים כי המאמן יטוס מחר (ראשון) לפגישה עם ראשי ההתאחדות לכדוגל באיטליה, שתתקיים ברומא, וכי הוא צפוי להתפטר מתפקידו כמאמן זניט סנט פטרסבורג בחודש מאי, כאשר תסתיים העונה ברוסיה.

אחרי פיטוריו של ג'אמפיירו ונטורה בעקבות הכישלון, המושכות ניתנו ללואיג'י די באג'יו כמאמן הזמני של איטליה והוא ניהל את צמד משחקי הידידות בחודש שעבר מול ארגנטינה ואנגליה. עם זאת, הוא לא הצליח להרשים את ראשי ההתאחדות עם הצ'אנס שקיבל, וכעת מאנצ'יני או מישהו אחר אמורים לרשת את הכיסא שלו בחודשיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully