וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון דרולו וריטה אורה יופיעו בישראל

8.4.2018 / 8:00

הזמר והמוזיקאי האמריקאי ג'ייסון דרולו (שחתום על הלהיטים "Swalla", "Talk Dirty") והזמרת הבריטית ריטה אורה ("Black Widow") יופיעו בישראל, במסגרת פסטיבל פופ ראשון בשם "לוליפופ", שיתקיים בקיץ. כל הפרטים

ג'ייסון דירולו. באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן,
ג'ייסון דרולו/באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן

הזמר והמוזיקאי האמריקאי ג'ייסון דרולו והזמרת והשחקנית הבריטית ריטה אורה יופיעו בישראל, במסגרת פסטיבל פופ ראשון בשם "לוליפופ", שיתקיים ב-1 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון. באירוע יופיעו גם אליעד נחום שיארח את אקסום, פלד, ערוץ הכיבוד, עדי אולמנסקי ואמנים נוספים.

ג'ייסון דרולו - שחתום בין השאר על הלהיטים "Swalla" ניקי מינאז' וטיי דולה סיין (העומד על יותר ממיליארד ו-61 מיליון צפיות ביוטיוב), "Wiggle" עם סנופ דוג ו-"Talk Dirty" עם הראפר 2 צ'יינז - מכר מעל ל-30 מיליון מכירות סינגלים. הוא פרץ עם הלהיט "Whatcha Say" ב-2009. הסינגל השני "In My Head" נכנס הישר למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי. אלבומו הראשון, הנושא את שמו, יצא בשנת 2010 והעפיל למקום ה-11 במצעד האלבומים של הבילבורד 200. באותה תקופה שימש כמופע הפותח לליידי גאגא בסיבוב ההופעות שלה. עד כה הוציא חמישה אלבומים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ריטה אורה. באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן,
ריטה אורה/באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן

הזמרת והשחקנית ריטה אורה בת ה-27 הוציאה בשנת 2012 את אלבום הבכורה שלה, הנושא את שמה. היא חתומה בין השאר על הלהיטים "Black Widow" עם איגי אזליה, שהגיע כמעט לחצי מיליארד צפיות ביוטיוב, "Body On Me" עם כריס בראון ו-"I Will Never Let You Down". היא שיתפה פעולה גם עם דרייק, ג'יי זי, קניה ווסט, וויל איי אם ואביצ'י. בשנת 2015 הפכה לשופטת בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור" בגרסתה הבריטית.

מחירי כרטיסים להופעתם המשותפת: 335 שקלים (מחיר אחיד, אין מתחמי VIP), ולבעלי חלק מכרטיסי האשראי - 275 שקלים. המכירה תפתח היום (ראשון) בשעה 18:00 דרך אתר Ticketmaster, וממחר (שני) דרך חברות האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully