וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפטר סדרתי: אוסקר גרסיה הודיע שהוא עוזב את אולימפיאקוס

אחרי שהתפטר מוקדם יותר העונה מסנט אטיין, מאמן מכבי תל אביב לשעבר הפתיע כשהחליט לעזוב את אלופת יוון כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה. אוסקר: "רוצה לתת למועדון יותר זמן כדי להתכונן"

אוסקר גרסיה כמאמן רד בול זלצבורג, 2016. GettyImages
עוזב לפני סוף העונה. אוסקר/GettyImages

אוסקר גרסיה הודיע הערב (שלישי) באופן מפתיע כי החליט להתפטר מתפקידו כמאמנה של אולימפיאקוס. אוסקר, שכבר התפטר מוקדם יותר העונה מתפקידו כמאמן סנט אטיין, הסביר את ההחלטה שלו והודיע באתר הרשמי: "הגעתי לסיכום עם הקבוצה לסיים את שיתוף הפעולה כדי לתת למועדון יותר זמן כדי להתכונן לקראת העונה הבאה".

"אני רוצה להודות לנשיא שנתן לי את ההזדמנות לאמן את הקבוצה הכי טובה ביוון", הוסיף אוסקרף "מודה לכל העובדים במועדון על התמיכה, האהבה והכבוד שהם הפגינו כלפיי מהיום הראשון. אני מאחל להם בהצלחה בהמשך העונה".

מאמן מכבי תל אביב לשעבר עוזב דווקא כשהעונה נמצאת בעיצומה וקבוצתו רחוקה שש נקודות מאא"ק המוליכה כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. במחזור החולף השיגה אולימפיאקוס 1:1 די מביך בחוץ מול לבאדיקוס ובמשחק הבית האחרון שלה היא סיימה באותה תוצאה גם את הדרבי מול פנאתינייקוס.

כזכור, לפני כחודש וחצי אוסקר היה מעורב בתקרית לא נעימה כאשר גליל נייר שזרקו אוהדי פאוק סלוניקי פגע בראשו וזה פונה לבית החולים, מה שגרם לביטול המשחק והפסד טכני למארחים. כעת, אוסקר יחפש תחנה חדשה בקריירה. אגב, מכבי תל אביב פנויה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully