וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת: תכנית לייפסטייל חדשה במקום האקטואליות

3.4.2018 / 11:13

אחרי החגים צפויים שינויים רבים בערוץ 13 של רשת. לוואלה ברנז'ה נודע כי לוסי אהריש צפויה לחזור ולהגיש את תכנית האקטואליה המקורית שלה. גם גזרת הבידור והאח הגדול חמה

התכנית "לפני החדשות" בהגשת לוסי אהריש ואודי סגל. צילום מיכה לובטון,
התכנית "לפני החדשות" בהגשת לוסי אהריש ואודי סגל/צילום מיכה לובטון

אחרי החגים צפויים שינויים רבים בערוץ של רשת. ראשית, ברצועת הפרה פריים - לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשת מתכננים להעלות בקרוב תכנית לייפסטייל חדשה. בינתיים כבר צולם פיילוט לתכנית החדשה. ככל הנראה, התכנית תעלה במקום "האקטואליות" המשודרת בשעה 15:30.

בכל הנוגע ללוסי אהריש, לאחר שהיא ואודי סגל התפצלו זמן קצר לאחר עליית המהדורה המקדימה "לפני החדשות", ככל הנראה אהריש צפויה לחזור ולהגיש את תכנית האקטואליה המקורית שלה "שיחת היום", הכוללת את המונולוג המפורסם שעוסק בענייני היום. ככל הנראה התכנית תשובץ בשעה 17:15 עד 18:00 במקום "הערב".

ברשת קיבלו בתדהמה את הטוקבקיסטים הלא מפרגנים בלשון המעטה למנחים הגברים של "האח הגדול", אסי ישראלוף ועפר שכטר. השניים כבר הגישו את הריאליטי "גוט טאלנט ישראל" שלא הצליח לספק את הסחורה והניב נתונים פושרים. לא ברור האם בדקה ה-90 הם יוחלפו פתאום במגיש אחר, או שברשת יחליטו לבחור רק במגיש אחד (שכטר או ישראלוף) שינחה את הריאליטי ביחד עם לירון ווייצמן.

אחת השאלות שכולם תוהים לגביה היא מדוע הפורמט בכלל צריך שלישיית מנחים ולא צמד, כפי שהיה עד כה. ככל הנראה, העניין תלוי בכימיה שיהיו לשניים עם ווייצמן, שכן מקומה בהנחיית הריאליטי מובטח. בזכיינית טרם החליטו סופית בנושא, והתגובות השליליות ברשתות החברתיות בהחלט מעוררים ספק בקרב בכירי רשת, אך בחברה נמצאים במלכוד שכן כבר הצהירו כי זו שלישיית ההנחייה של "האח הגדול". ברשת מכחישים את העניין.

בכל הנוגע למה ווייצמן תעשה בחברה ביום שאחרי "האח הגדול" - ברשת מתכננים לה עתיד מזהיר ואחת האופציות שנשקלות היא להרים תכנית בידור שווייצמן תגיש, כאשר היא תתחרה במי שבנה לה את הקריירה עד היום - גיא פינס. במיוחד לאור הביצועים הגרועים של תכנית הבידור הנוכחית של רשת, "הערב" שמניבה רייטינג אפסי. ברשת טוענים כי מדובר בדבר "שגוי ושקרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully