וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה, חביבי!": נעמי פולני תקבל פרס הוקרה מנשיא המדינה

1.4.2018 / 18:07

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בישר לנעמי פולני, במאית הלהקות הצבאיות ומייסדת התרנגולים, כי יעניק לה הוקרה מיוחדת בטקס יום העצמאות ה-70 בבית הנשיא. פולני הודתה לו ואמרה: "תודה רבה חביבי! אני פשוט נולדתי בזמן הנכון והזדמן לי כמובן להתלוות למתרחש"

נעמי פולני. ראובן קסטרו
נעמי פולני/ראובן קסטרו

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בישר היום (ראשון) לנעמי פולני, במאית הלהקות הצבאיות ומייסדת להקת התרנגולים, כי בכוונתו להעניק לה הוקרה מיוחדת בטקס יום העצמאות ה-70 בבית הנשיא. פולני תזכה למחווה מיוחדת במהלך טקס החיילים המצטיינים, כאשר על הבמה יבצעו חיילי הלהקות הצבאיות לבקשתה את השיר "אין כבר דרך חזרה" עליו חתומים יורם טהרלב ככותב ויאיר רוזנבלום במלחין.

בשיחתם, אמר הנשיא ריבלין לפולני כי כבר הרבה זמן שהוא מחפש את הדרך להגיד לה תודה על התרומה האדירה שלה לתרבות שלנו. "חשבתי שאולי השנה, בעזרת הלהקות הצבאיות הנהדרות שלנו, נוכל להוקיר לך תודה מול כל עם ישראל בשנת ה-70 שלנו," אמר לה. הוא ביקש מפולני להקדיש זמן להענקת טיפים לזמרי הלהקות הצבאיות שיגיעו מחר לפגישה איתה. פולני, הודתה לו ואמרה: "תודה רבה חביבי! אני פשוט נולדתי בזמן הנכון והזדמן לי כמובן להתלוות למתרחש, אני מודה לך ביותר".

נעמי פולני. ראובן קסטרו
נעמי פולני/ראובן קסטרו

פולני בת ה-91 היא אבן דרך בתרבות הישראלית. הבמאית, הכוריאוגרפית והמעבדת הקולית, שמזוהה יותר מכל כבמאית הלהקות הצבאיות בתחילת דרכן וכמייסדת ובמאית להקת התרנגולים איתה העלתה שתי תוכניות מצליחות שנכנסו לפנתיאון ויצרו רף חדש בתרבות הישראלית. היא גידלה בלהקה את שלושת חברי הגששים, ישראל פוליאקוב, שייקה לוי וגברי בנאי, את יהורם גאון, חנן גולדבלט, עליזה רוזן וליאור ייני. פולני קשורה גם לצ'יזבטרון מתחילת דרכו, לחמציצים ולחבורת שירי תנועות הנוער, ותמיד האמינה בכוח הקבוצתיות, האנסמבל, הביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully