וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה לתת השראה": ראש העיר הגאה הראשון בישראל מונה ברעננה

16.3.2018 / 11:22

איתן גינזבורג שימש במשך שנים חבר במועצת העיר והיה סגנו של ראש העיר היוצא זאב בילסקי שמונה לתפקיד יושב ראש מטה הדיור הלאומי. ראש העיר הטרי הפך לאחרונה לאב לזוג תאומים ביחד עם בן זוגו, ויעמוד בראשות העירייה עד לבחירות ברשויות המקומיות

צלמים זמניים מורשים

ברוב של 12 חברי מועצה נבחר אמש (חמישי) חבר מועצת עיריית רעננה, עו"ד איתן גינזבורג לראשות עיריית רעננה, עד לבחירות לרשויות המוניצפליות שיערכו בחודש אוקטובר הקרוב. גינזבורג נבחר בהצבעה גלויה, בהתאם לחוק הרשויות המקומיות, בבחירות מיוחדות לאחר שראש העיר היוצא זאב בילסקי נפרד מתפקידו לאחר שהממשלה אישרה את מינויו לתפקיד יושב ראש מטה הדיור הלאומי.

גינזבורג בן ה-41 כבר עם קילומטרז' בשלטון המקומי, נבחר למועצת העיר שהיה בן 26. בין תפקדיו כיהן כסגן וממלא מקום ראש העירייה, כמו כן החזיק במגוון תפקידים במועצה, בין היתר תיק ההנדסה, יו"ר ועדת תכנון ובנייה ויו"ר דירקטוריון תאגיד מי רעננה וחבר בוועדת תוכנית המתאר העירונית. לפני כמה חודשים חבק גינזבורג, יחד עם בן זוגו, זוג תאומים שנולדו באמצעות פונדקאית בארצות הברית. גינזבורג למעשה הוא ראש העיר ההומו המוצהר הראשון בישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת קשרי רוסיה: התובע דורש מסמכים מארגון טראמפ
14 אלף נמלטו מבתיהם בתוך יממה: אסד מתקרב לכיבוש פרברי דמשק
מילואימניקים פעילים יקבלו הנחה של 5% בארנונה בירושלים

איתן גינזבורג, ראש עיריית רעננה. מתוך דף הפייסבוק של איתן גינזבורג, אתר רשמי
"אני מתכוון לעבוד קשה למענכם". גינזבורג/אתר רשמי, מתוך דף הפייסבוק של איתן גינזבורג

גינזבורג אמר הבוקר לוואלה! NEWS כי הוא "מאחל שאדע למצוא את הדרך הנכונה לעשות את התפקיד על הצד הטוב ביותר, התחייבתי למען תושבי העיר כולם לעשות המיטב. בילסקי היה עבורי מורה דרך. הוא השאיר לי עירייה במצב מצויין. ואת השיטה הזאת,צריך להשיט בבטחה במים הסוערים. מתכוון להתמודד בבחירות באוקטובר ולנצח".

לגבי העובדה שהוא ראש העירייה הומו המוצהר הראשון אמר: "ללא ספק מדובר בשבירת תקרת זכוכית. לא נבחרתי בגלל אורח חיי, אלא בגלל המסירות שלי לתחום המוניצפלי. אני שמח אם הצלחתי לפרוץ עוד תקרה מסוימת, למרות שהיום בשנת 2018 זה כבר לא עניין גדול. אם רואים אותי נערים ונערות, וזה יכול לתת להם השראה שאפשר לפרוץ הכל, אז דיינו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
זאב בילסקי מתמודד לראשות עיריית רעננה, יולי 2013. נמרוד סונדרס
בילסקי/נמרוד סונדרס

בילסקי שרק לפני שלושה ימים הגיש לשר הפנים, אריה דרעי, את מכתב התפטרותו מראש העירייה, ואמש קיבל את אישר הממשלה לתפקיד ראש מטה הדיור הלאומי, נפרד אמש במהלך דיון המועצה בהתרגשות מחברי מועצת העיר וממשתתפי הישיבה. הוא לא שכח כמובן לברך את גינזבורג ואמר: "אני שמח כי מועצת העיר הצביעה ברוב קולות ובחרה באיתן, ובטוח כי הוא ימלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר".

מיד לאחר שנבחר ברוב קולות פנה לחבריו במועצת העיר ואמר: "נבחרנו על ידי הציבור כדי לשרת, להנהיג ולקחת אחריות - וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות, אתן מענה לכולם. אני לוקח על עצמי את התפקיד בחרדת קודש מתוך הבנה עמוקה של מהות התפקיד והאחריות הטמונה בו. בשקיפות, בשותפות, באחריות. אני מבטיח לתושבות ותושבי העיר - אני מתכוון לעבוד קשה למענכם. עם זאת אני אומר זאת כאן באופן ברור - בעת הזאת לא יהיו מהפכות. את המנדט לדרך החדשה יצטרך אחד מאיתנו לקבל ישירות מהבוחר". בפתח דבריו הודה לבילסקי על תורמתו רבת השנים לעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully