וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי, דיא סבע ומאור קנדיל נכללו בסגל של אלון חזן לרומניה

15.3.2018 / 11:54

השחקנים שמובילים את מכבי נתניה זכו לזימוני בכורה לסגל נבחרת ישראל למשחק הידידות על ידי המאמן הזמני. גם מגן בני יהודה, כחילה, טואטחה, מיכה וממן בפנים, דאבור חזר, זהבי בחוץ

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

אלון חזן פרסם היום (חמישי) את סגל נבחרת ישראל למשחק הידידות מול רומניה, שייערך במוצאי שבת בשבוע הבא. המאמן הזמני של הנבחרת העניק את המקום בסגל למספר שחקנים שטרם לבשו את המדים כחול-לבן בקריירה, כאשר גולת הכותרת היא ערן לוי, שבגיל 32 זכה לזימון בעקבות העונה הנפלאה שלו במכבי נתניה. מעבר למלך הבישולים של הליגה, גם חברו לנתניה ומלך השערים דיא סבע זכה לראשונה לזימון. מעבר להם, הפנים החדשות יהיו טל כחילה מבית"ר ירושלים, מאור קנדיל מבני יהודה ושלושת שחקני הפועל באר שבע, חנן ממן, לואי טהא ואורן ביטון.

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף במסע"ת: "הפועל חיפה בעונה מצוינת, אי אפשר להתעלם ממנה"
מחקר חדש קובע: ליגת העל במקום השלישי באירופה בשילוב שחקני בית

הסגל המלא

מעבר לזה, מונס דאבור חזר לסגל אחרי שספג השעיה מהמאמן הקודם אלישע לוי ונעדר ממנו תקופה ארוכה, וכך גם טאלב טואטחה שאמנם כבר חזר מאז לסגל, אך לא ממש שב למעמדו טרם ההשעיה שספג. השניים מצטרפים לטל בן חיים החלוץ, אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, בירם כיאל ותומר חמד שיגיעו מעבר לים.

ערן זהבי, שהודיע על פרישה מסגל הנבחרת לאחר האירועים בקמפיין הקודם, נותר כמובן בחוץ. גם בוריס קליימן, דור אלו, הבלם טל בן חיים, חאתם עבד אלחמיד, אופיר דוידזאדה, ניר ביטון, מרואן קבהא, יוסי בניון, ליאור רפאלוב ואלירן עטר שזומנו בפעם הקודמת בחוץ. שמות בולטים נוספים שנותרו בחוץ: גיא חיימוב, אלי דסה, אבי ריקן ועאיד חבשי.

שחקני מכבי נתניה הגיבו לזימונים. ערן לוי אמר: "שמח ומתרגש לייצג את מדינת ישראל, במשחק או באימון, זהו חלום ילדות של כל שחקן שמתגשם גם בגיל 32". דיא סבע: "אני מתרגש על זימון הבכורה בנבחרת, זוהי עוד נקודת ציון חשובה עבורי בקריירה. גאה ללבוש את מדי הנבחרת ורוצה להודות לחבריי לקבוצה ולכל מערכת מכבי נתניה שתרמה להגשמת החלום". דני עמוס הוסיף: "תמיד שמח להיות מוזמן לנבחרת ישראל. בכל הזדמנות שיקראו לי אתייצב ואתו את כל כולי. שמח מאוד בשביל ערן ודיא ומכבי נתניה על הזימונים".

אשתו של גיא חיימוב הגיבה לאי זימונו של שוער הפועל באר שבע לסגל עם הפוסט הבא:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אשתו של גיא חיימוב. צילום מסך
אשתו של גיא חיימוב/צילום מסך
ערן לוי עם דיא סבע חולצות נבחרת ישראל. אתר רשמי
סבע ולוי עם החולצות החדשות/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully