וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של הרב עובדיה יוסף: "אם זה תלוי בי, ש"ס זו היסטוריה"

11.3.2018 / 21:19

עדינה בר שלום בתו של מנהיגה הרוחני המנוח של תנועת ש"ס, תקפה בחריפות את היו"ר השר אריה דרעי. "בטחתי בו וחשבתי שהוא נאמן למורשת של אבא", אמרה בכנס של ארגון גשר. לטענתה שר הפנים דרעי השתנה מאז שנכנס לכלא. "חבל שנכנס לבית סוהר והתקלקל לגמרי"

צילום: אייל אביב, עריכה: ניב מעוז

עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, תקפה הערב (ראשון) בחריפות את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וטענה כי נפגעה מהתנהלותו. "בטחתי בו וחשבתי שהוא נאמן למורשת של אבא", היא אמרה בכנס של מכון גשר. "נתתי בו את כל מבטחי". בר שלום התייחסה בין היתר לכך שדרעי לא סייע לה בקשיים הכלכליים שפקדו את המכללה החרדית שניהלה. "הוא לא פעל להמשיך את קיומה. אני פגועה מאד מאד". בר שלום נשאלה בכנס האם ש"ס זו היסטוריה, והשיבה כי "אם זה תלוי בי, אז כן".

היא תקפה את דרעי באופן אישי בטענה כי הוא "מאוד השתנה מאז שנכנס לכלא". בר שלום אמרה כי לפני כניסתו לכלא דרעי היה " ודע לתווך ולחבר בין עולמות" אבל ציינה כי "חבל שהוא נכנס לבית סוהר והתקלקל לגמרי".

עדינה בר שום בכנס יהדות, מאי 2015. ניב אהרונסון
מתקפה חריפה נגד דרעי. עדינה בר שלום/ניב אהרונסון

בהמשך נשאלה בר שלום על תוכניותה הפוליטיות בעתיד. "את יכולה להיעזר בפוליטיקה גם בלי להיות חברת כנסת", אמרה ורמזה על "קבוצה שנבנית - חילונים, חרדים דתיים שעובדים יחד. כבר שנתיים. יש לנו את הזמן וזה מה שאני מוכנה להגיד. הם עובדים על ריצה לכנסת הבאה אבל אהיה באבות המייסדים, לא בכנסת. זו מפלגה שהיא איחוד של עם ישראל".

יחסיה של בר שלום עם דרעי וש"ס ידעו עליות ומורדות. בבחירות האחרונות לכנסת דרעי הודיע על הקמת מועצת הנשים של המפלגה. זו הייתה אחת מתכניות הדגל שלו. מעבר להצהרה על שילוב נשים חרדיות בעשייה הפוליטית, גם אם מדובר בעשייה מאחורי הקלעים, רבים ראו בהצטרפותה של בר שלום הצלחה גדולה, בתום תקופה ארוכה שבה שקלה לרוץ לכנסת במסגרות פוליטיות שונות.

אלא שההבטחה על עשייה פוליטית מצד בר שלום ונשים נוספות נגוזה מוקדם מהמשוער. המועצה מוסמסה ולא עשתה דבר. משבר נוסף בין השניים אירע בשלוש השנים האחרונות. המכללה שניהלה בר שלום נכנסה לקשיים כלכליים. היא פנתה לגורמים פוליטיים, בהם לדרעי כדי שייסיעו לה, אך לטענתה נתקלה בחוסר מענה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אריה דרעי במליאת הכנסת, ירושלים, 26 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"מאוד השתנה מאז שנכנס לכלא". השר דרעי/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully