וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף רשמית שיר האירוויזיון הישראלי של נטע ברזילי

11.3.2018 / 21:01

אחרי שדלף לרשת שעות לפני שהיה אמור לצאת באופן רשמי, נחשף הערב השיר והקליפ "TOY" ששרה נטע ברזילי. את המילים והלחן כתבו דורון מדלי וסתיו בגר. האזינו לשיר וצפו בקליפ

הקליפ הרשמי:

השיר והקליפ של ישראל לאירוויזיון נחשף באופן רשמי: השיר "TOY" ששרה נטע ברזילי שודר הערב לראשונה בחדשות הערב בערוץ כאן 11 וכעת הוא נחשף רשמית. את המילים והלחן כתבו דורון מדלי וסתיו בגר. בגר גם עיבד והפיק מוזיקלית. במאית הקליפ: קרן חכמה. השיר כבר זוכה להצלחה אדירה בקרב מעריצי אירוויזיון ולפי אתרי הימורים, הוא ניצב כעת במקום הראשון.

נטע ברזילי אירוויזיון 2018 TOY. דניאל קמינסקי,
בהצלחה! נטע ברזילי/דניאל קמינסקי

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, הבחירה השנויה במחלוקת בדורון מדלי עוררה זעם בקרב יוצרים רבים. מדלי נבחר זו פעם שלישית בתוך ארבע שנים כיוצר (במקרה זה, כאמור, כיוצר שותף), לאחר שכתב גם את שיריהם לאירוויזיון של נדב גדג' ושל חובי סטאר. זאת על רקע קשריו העזים - אישית וגם מקצועית - עם אנשי חברת טדי הפקות, טמירה ירדני ויואב צפיר, שניהם חברי הוועדה לבחירת השיר לאירוויזיון כפי שפורסם בוואלה! תרבות, יוצרים רבים זעמו על הבחירה השלישית במדלי וטענו כי "המשחק מכור", לא הוגן ולא סביר.

מיקיאגי, ששירו לא נבחר לאירוויזיון, אמר: "אני מבין את הרמת הגבה של התעשייה. העולם מבוסס הרבה יותר על עסקים וקשרים מאשר על כישרון. כנראה עסקית היה שם איזה משהו. יכול להיות שיש שם קומבינות". הפיזמונאי ארז ברזוליק, שנדחה גם הוא ע"י הוועדה, אמר: "כולם פה משתינים מהמקפצה, מזלזלים פה ביוצרים. הכל קשרים. אם תאגיד השידור הציבורי בפנים, צריכה להיות שקיפות". בנוסף לכך, עלו טענות בתעשיה על העדר השקיפות בנהלי הוועדה לבחירת השיר לאירוויזיון, ועל הדרך שבה התקיימה בחירת השיר. באופן תמוה לא פורסם בשום מקום הנוהל הנפרד מהתקנון שמפרט את הליך בחירת השיר על ידי הוועדה, דבר המתבקש מגוף ציבורי כמו התאגיד. קשת וטדי הפקות סרבו להגיב לדבר היוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully