וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסלן העבר זכריה עופרי נפטר בגיל 85

סנטר מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בשנות ה-50, שנחשב לאחד מראשוני כוכבי הכדורסל הישראלי, הלך לעולמו. בגיל 16 שיחק לראשונה בבוגרים ולבש את המדים הצהובים עד לפרישתו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב לעירוני נס ציונה

כדורסלן העבר זכריה עופרי הלך בסוף השבוע האחרון לעולמו בגיל 85. עופרי שיחק בתפקיד הסנטר במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל של שנות החמישים ונחשב לאחד מראשוני כוכבי הכדורסל הישראלי ולאחד משחקני הכדורסל הגדולים בתולדות המועדון הצהוב.

הוא החל את הקריירה הספורטיבית שלו בגיל שבע, במחלקת ההתעמלות של מכבי הצפון תל אביב. כשהיה בן 13 החל לשחק כדורסל וכבר בגיל 16 שיחק לראשונה בקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב. עופרי שיחק במדים הצהובים לאורך כל הקריירה שלו, מגיל 16 ועד לפרישתו. הוא היה ידוע בשליטה מדויקת בכדור ובמהירות. עונת השיא שלו הייתה עונת 1953/1954 בה קלע 173 נקודות בליגה, וסיפק טורניר נהדר באליפות אירופה עם נבחרת ישראל.

עופרי ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל בגיל 20 והשלים 21 הופעות במדי הנבחרת הלאומית בהן קלע 155 נקודות. הוא הוביל את הכחולים-לבנים באליפות אירופה 1953, בה היה אחד ממצטייני הטורניר, ובאליפות העולם 1954. הוא גם הוביל את הנבחרת למקום השני במכביה הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully