וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר שייצג את ישראל באירוויזיון דלף לרשת. האזינו

11.3.2018 / 9:24

השיר "Toy", שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון בליסבון בביצועה של נטע ברזילי, דלף הלילה לרשת. על פי התכנון המקורי הוא היה אמור להיות משודר לראשונה במהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי כאן

האזינו לטיזר לשיר:

השיר "Toy", שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון בליסבון, בביצועה של נטע ברזילי, דלף הלילה לרשת. השיר נכתב על ידי דורון מדלי וסתיו בגר, ועל פי התכנון המקורי היה אמור להיות משודר לראשונה במהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי כאן.

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, הבחירה השנויה במחלוקת בדורון מדלי עוררה זעם בקרב יוצרים רבים. מדלי נבחר זו פעם שלישית בתוך ארבע שנים כיוצר (במקרה זה, כאמור, כיוצר שותף), לאחר שכתב גם את שיריהם לאירוויזיון של נדב גדג' ושל חובי סטאר. זאת על רקע קשריו העזים - אישית וגם מקצועית - עם אנשי חברת טדי הפקות, טמירה ירדני ויואב צפיר, שניהם חברי הוועדה לבחירת השיר לאירוויזיון כפי שפורסם בוואלה! תרבות, יוצרים רבים זעמו על הבחירה השלישית במדלי וטענו כי "המשחק מכור", לא הוגן ולא סביר.

מיקיאגי, ששירו לא נבחר לאירוויזיון, אמר: "אני מבין את הרמת הגבה של התעשייה. העולם מבוסס הרבה יותר על עסקים וקשרים מאשר על כישרון. כנראה עסקית היה שם איזה משהו. יכול להיות שיש שם קומבינות". הפיזמונאי ארז ברזוליק, שנדחה גם הוא ע"י הוועדה, אמר: "כולם פה משתינים מהמקפצה, מזלזלים פה ביוצרים. הכל קשרים. אם תאגיד השידור הציבורי בפנים, צריכה להיות שקיפות". בנוסף לכך, עלו טענות בתעשיה על העדר השקיפות בנהלי הוועדה לבחירת השיר לאירוויזיון, ועל הדרך שבה התקיימה בחירת השיר. באופן תמוה לא פורסם בשום מקום הנוהל הנפרד מהתקנון שמפרט את הליך בחירת השיר על ידי הוועדה, דבר המתבקש מגוף ציבורי כמו התאגיד. קשת וטדי הפקות סרבו להגיב לדבר היוצרים.

מכאן בהרצה נמסר: "אנו שמחים על העניין שמעורר השיר של נטע לאירוויזיון. מאחר ומדובר בהדלפה יודגש כי השקה של הגרסה הרשמית של הקליפ והשיר תהיה בחדשות הערב בכאן 11, ובכל הפלטפורמות הדיגיטליות של כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully