וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי מרוקו: מדליית זהב לתמנע נלסון לוי, ארד לגפן פרימו

9.3.2018 / 23:17

יום מוצלח למשלחת הישראלית בטורניר אגאדיר: הג'ודוקא עד 57 ק"ג זכתה במקום הראשון, גם הג'ודוקא עד 48 ק"ג עלתה על הפודיום. שני הרשקו: "חוויה אדירה לשמוע את התקווה, אני גאה בבנות"

ג'ודוקא תמנע לוי נלסון, גפן פרימו גרנד פרי מרוקו. איגוד הג'ודו,
נלסון לוי ופרימו עם המדליות/איגוד הג'ודו

יום מוצלח למשלחת הישראלית בגרנד פרי אגאדיר שבמרוקו: תמנע לוי נלסון זכתה במדליית זהב וגפן פרימו במדליית ארד. בטינה טמלקובה (עד 52 ק"ג) ושירה ראשוני (עד 48 ק"ג) הגיעו למקום החמישי ונועה מינצקר (48-) למקום השביעי

לוי נלסון (עד 57 ק"ג) החלה את יום הקרבות שלה בניצחון באיפון מול ליט לוק ווי מהונג קונג. ברבע הגמר ניצחה את הצרפתיה ליסה מרצ'סה ובחצי הגמר ניצחה באיפון את איראווי סומיה ממרקו. בקרב הגמר גברה על הסלובקית קג'ה קג'זר ובכך העניקה לנבחרת את מדלית הזהב.

פרימו (עד 38 ק"ג) ניצחה בקרב הראשון את האוסטרלית טינקה אסטון. ברבע הגמר ניצחה באיפון את בבמורטובה מטורקמניסטן אך בחצי הגמר הפסידה לרומניה פלוריאן אלכסנדרה. בקרב על הארד ניצחה בקרב מול ספורטאית הנבחרת בטינה טמלקובה.

שני הרשקו מאמן הנבחרת: "חוויה אדירה לזכות בזהב במרוקו, לשמוע את התקווה ולהרגיש גאווה גדולה בספורטאיות שלנו ובמדינת ישראל. העבודה היומיומית שלנו מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. הספורטאיות עובדות נהדר, מציבות לעצמן מטרות גבוהות בכל אימון ובכל תחרות מחדש ובונות את העתיד שלנו בצורה מדהימה. אני גאה בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully