וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה קשטן הלך לעולמו בגיל 87

אחד האנשים המזוהים ביותר עם תוכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים" ומוותיקי רשת ב', הלך לעולמו בגיל 87. הלווייתו תתקיים היום בשעה 14:30 בבית העלמין בחולון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

משה קשטן, אחד האנשים המזוהים ביותר עם תוכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים" ומוותיקי רשת ב', הלך לעולמו בגיל 87. הלווייתו תתקיים היום (שישי) בשעה 14:30 בבית העלמין בחולון.

קשטן, שהיה לפני כן גם עיתונאי ב"חדשות הספורט", הנחה את התוכנית לצד עמי פזטל בתחילת דרכה ב-1970 כשתפקידו היה יחיד במינו. הוא היה מתמקם מחוץ לאולפן, מקבל אליו עדכונים מהמגרשים השונים ורושם לעצמו כל פרט ופרט, לפני שהעביר לפזטל שהיה באולפן. בהמשך הפך לרכז המערכת וגם לסטטיסטיקאי הפופולארי של התוכנית. קשטן, ארכיון מהלך לכדורגל ישראלי, דאג לאסוף אינספור נתונים על הליגה הראשונה לאורך עשרות שנים וכן לדווח מדי שבת על תוצאות הליגות הנמוכות.

מ"כאן", תאגיד השידור הישראלי נמסר: "כאן", תאגיד השידור הישראלי, מרכין ראש עם לכתו של איש הספורט ושדר הרדיו משה קשטן, שהלך היום לעולמו ,בן שמונים ושבע. קשטן היה רכז המערכת של תוכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים" ברשת ב' ומעמודי התווך של התוכנית במשך שנים רבות. הוא הצליח להביא את תוצאות המשחקים מכל מקום בארץ ב??תקופה שבה לא היו טלפונים ניידים, ונחשב גם לארכיון מהלך של תוצאות ומבקיעי שערים בזכות הזכרון הנדיר שלו".

משה קשטן. מתוך "מבראש ובראשונה", צילום מסך
משה קשטן/צילום מסך, מתוך "מבראש ובראשונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully