וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת עדן בן זקן: נתפס חשוד בהדלפת הסרטונים

7.3.2018 / 11:30

אחרי שכל המדינה סערה בעקבות הדלפת סרטוני העירום של עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר, עכשיו נראה כי המשטרה תפסה אדם בן 41מהשומרון החשוד בהדלפת הסרטונים לרשת. וואלה! סלבס צ'קלקה

יח"צ - חד פעמי

אם חשבתם שפרשת סרטוני העירום של עדן בן זקן תחלוף, אז לוואלה! סלבס יש חדשות בשבילכם. אחרי שאתמול (ג') הודלפו עוד סרטונים מחנות בגדי הים של נטע אלחמיסטר ונועה בני - ביניהם גם סרטון של הדוגמנית עצמה - כעת, נראה שיש התפתחות נוספת בפרשה, כשמשטרת ישראל מודיעה כי נתפס אדם החשוד בהפצת הסרטונים.

רוצים עוד רכילות?
זמן פציעות? דיוויד בקהאם ובלה חדיד קרובים מתמיד
ים כחול עמוק: התאונה האופנתית של נטלי דדון במלדיביים

מה דעתכם על הפרשה? בואו לרכל בפייסבוק

עדן בן זקן. ניר פקין
קורבן #1 עדן בן זקן/ניר פקין

על פי החשד, הבחור שנתפס הוא בן 41 המתגורר בשומרון. עדיין לא ברור מה הקשר של אותו אדם לחנות או למערכות האבטחה במקום וכיצד הגיעו לידיו החומרים המדוברים, אך נראה שבקרוב יתבהר העניין ותצא הודעה מסודרת המסבירה את החשדות כלפי אותו בחור. החשוד יובא בפני שופט סמוך בשעות הצהריים בבימ"ש השלום בת"א.

כזכור, לפני כשלושה שבועות דלף לרשת סרטון בו נראית מלכת השושנים כשהיא מחליפה בגדי ים בחנות של צמד הבנות, ברחוב בן יהודה בתל אביב, מבלי לדעת שבמקום מותקנות מצלמות אבטחה שמתעדות כל רגע ורגע.

נטע אלחמיסטר. ניר פקין
קורבן #2 נטע אלחמיסטר/ניר פקין

לאחר שהסרטון דלף, ניסו עורכי דינה של בן זקן למנוע את הפצת הסרטון ואף פנו לאלחמיסטר ובני על מנת לקבל תשובות לגבי אופן ההדלפה. לאחר שאלו לא ענו לשאלותיהן, שלחו עורכי הדין מכתב אזהרה לפני תביעה - אותו שלחו גם לכלי התקשורת. אתמול, חלה התפתחות נוספת כשסרטון של נטע דלף גם הוא לרשת ביחד עם סרטונים של נשים אנונימיות.

משטרת ישראל מסרה: "משטרת ישראל שבה ומזהירה את הציבור מפני הפצת סרטונים המהווים פגיעה בפרטיות ומדגישה לציבור כי הפצת סרטונים ברשתות השונות מהווה עבירה פלילית שהעונש בצידה חמש שנות מאסר".

הסרטון היחיד שוואלה! סלבס צופה בו הוא של הבוס שלה מחטט באף

עוד באותו נושא

סרטון עירום של עדן בן זקן דלף לרשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully