וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם בן ברק: רוצה להחליף את הממשלה בבחירות, לא בדרך אחרת

1.3.2018 / 17:00

מייעץ לראש הממשלה לנקות את שמו מחוץ ללשכה, משוכנע שניתן להגיע להסכם שלום עם הפלסטינים ושופע מחמאות לראש המוסד הנוכחי. המצטרף הטרי ל"יש עתיד" בריאיון באולפן וואלה! TALK

נועה לוי

"אני מייעץ לראש הממשלה ללכת. אם הוא היה שואל לדעתי הייתי אומר לו: 'לך תנקה את שמך, תן את המושכות למישהו אחר בליכוד, ותחזור אם הכול בסדר', ואני מאחל לו שהכול יהיה בסדר, אני רוצה להחליף את הממשלה בבחירות, לא בדרך אחרת", כך הגיב רם בן ברק להתפתחויות האחרונות הקשורות לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לקריאה נוספת:
"האקדח המעשן נגד יעקב פרי - מסמך שבו הוא מודה שלא שירת"
משרד המשפטים: בניגוד לטענתו - לפיד לא הצהיר על קשריו עם מילצ'ן

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ורם בן ברק 28.2.18. ראובן קסטרו
המועמדים היו ראויים. בן ברק באולפן/ראובן קסטרו

בן ברק, לשעבר המשנה לראש המוסד, הצטרף לאחרונה למפלגת "יש עתיד" והבהיר כי "אני מהצוות המוביל של הרשימה. למדתי דבר אחד על יאיר לפיד בשנה פלוס מינוס שאנחנו מנהלים מגעים: הוא מאוד מתייעץ, הוא מאוד משתף וזאת אחת הסיבות שהצטרפתי אליו".

"ראיתי מקרוב כמה הפריימריז יכולים להשחית, 500 איש שקובעים את גורלך, השיטה הזאת לא טובה, גם השיטה בלי פריימריז לא טובה, צריך למצוא משהו באמצע".

לדבריו, "לפיד עבד אצל מילצ'ן. אני לא רואה עם זה בעיה, אין לי שום ספק שהוא דיווח על כל האינטרסים שהיו לו, אני בעצמי מילאתי טופס כזה כשהייתי מנכ"ל, השיטה הזאת, שמאשימים אותך במשהו במקום להאשים את האחרים, זאת שיטה שהיא מגננה לא מוצלחת".

עוד באותו נושא

חרף ההצהרות: יעקב פרי לא שירת בצבא

לכתבה המלאה
וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ורם בן ברק 28.2.18. ראובן קסטרו
אתה חייב לעבוד על הקצה. בן ברק באולפן/ראובן קסטרו

באשר למינוי יוסי כהן לראשות המוסד, אמר בן ברק כי הוא "אינו יודע בוודאות אם המינוי עבר דרך רעיית ראש הממשלה. אני יכול להגיד ששלושת המועמדים היו ראויים, כולם עשו דרך דומה. ראש המוסד הנוכחי מאוד ראוי לתפקידו. האם הוא התחבר לגברת נתניהו או לא, כל אחד וסגנונו. כשאני עושה תפקיד אני לא חושב על התפקיד הבא, אני תמיד מקווה שאקבל גם את התפקיד הבא אבל מעולם לא התחברתי לאנשים כדי לקבל תפקידים, יכול להיות שאנשים אחרים כן עושים את זה. יוסי כהן קיבל את תפקידו בזכות ולא בחסד".

בן ברק התייחס גם לחיסול מחמוד אל מבחוח בדובאי ואמר כי הוא "בכלל לא משוכנע שישראל עשתה את זה. המוסד עובד על הקצה תמיד. לא סתם אנחנו נחשבים לאחד הארגונים הטובים בעולם, אנחנו מדינה קטנה ואנחנו מתמודדים עם אתגרים מטורפים ובשביל להצליח בהם אתה חייב לעבוד על הקצה ומידי פעם אתה עושה טעויות והציבור נחשף לפעילויות מבצעיות. יכול להיות שהמדינה שביצעה את החיסול לקחה בחשבון את החשיפה, אתה תמיד לוקח סיכון".

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ורם בן ברק 28.2.18. ראובן קסטרו
נפרדנו כידידים. בן ברק באולפן/ראובן קסטרו

הפוליטיקאי הטרי סיפר בנוסף כי קיבל הצעה ממפלגת העבודה ("אמרתי להם שזה לא מתאים לי ונפרדנו כידידים"), והדגיש כי "אין שום ספק שצריך להגיע לפתרון עם הפלסטינים, בשאיפה באמצעות הסכם שלום. אם לא ילך בהסכם אז במשהו שהוא פחות מזה. מדינה פלסטינית בחזון. זה יקרה, אני משוכנע בזה". לדבריו, "היום, כשיש לנו ידיד בארצות הברית שתומך בנו, כשיש את הסעודים שגם מאוד מעוניינים בהסדר, ויש להם השפעה על הפלסטינים, אפשר להגיע להסכם. צריך אומץ מדיני ולא לחשוב על מיעוט שבסוף קובע אם אני אהיה או לא אהיה ראש ממשלה, לא לתת לזנב לקשקש בכלב. היום המצב הוא שמיעוט קטן, החרד"לים בבית היהודי, מכתיבים את מדיניות הממשלה שלא אמורה להיות כל כך ימנית, ואת זה צריך לשנות".

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ורם בן ברק 28.2.18. ראובן קסטרו
צריך אומץ מדיני. בן ברק באולפן/ראובן קסטרו
וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ורם בן ברק 28.2.18. ראובן קסטרו
לא לתת לזנב לכשכש בכלב. בן ברק באולפן/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully