וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגל הצלה: תכניות החינוכית ישודרו בערוץ עשר

26.2.2018 / 16:35

כשברקע מתגבש תיקון חקיקה בכנסת לביטול סגירת החינוכית בקיץ, לוואלה ברנז'ה נודע כי חלק מתכניות החינוכית - ביניהן "עושים סדר" ו"תיק תקשורת" - ישודרו במקביל בערוץ עשר, החל מהשבוע הבא

עושים סדר. צילום מסך
החל מהשבוע הבא בערוץ עשר. "עושים סדר"/צילום מסך

כשברקע מתגבש ניסיון הצלה לטלוויזיה החינוכית באמצעות תיקון חוק השידור הציבורי, יש מי שמציל בפועל את תכני הערוץ: לוואלה ברנז'ה נודע כי תכניות החינוכית ישודרו בערוץ עשר. החל מהשבוע הבא חלק מתכניות החינוכית - וביניהן תכניות אקטואליה כמו "עושים סדר" ו"תיק תקשורת" (שעד הפיצול שודרו בערוץ 2), וכן תכניות המיועדות לילדים ונוער - ישודרו בערוץ החל מיום ראשון.

כך למשל, בשעה 16:00 תשודר בערוץ התוכנית "עושים סדר" בהגשת גל גבאי ובן כספית לסירוגין. גם תכנית המגזין השבועית "תיק תקשורת" בהגשת אבי משולם תשודר בערוץ עשר. בנוסף לכך, בימי שבת תשודר בערוץ עשר רצועת תכניות לילדים ולנוער, ותכלול מבחר של תכניות החינוכית לילדים ששודרו בערוץ 23.

בשבוע שעבר התקיים בכנסת כנס חירום להצלת הטלוויזיה החינוכית, שאמורה להיסגר על פי חוק תאגיד השידור הציבורי באמצע אוגוסט. את הכנס יזמו חברי הכנסת מירב מיכאלי ויוסי יונה - ומלבדם השתתפו בו גם חברי הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג, אורן חזן - שהגיש הצעת חוק בנושא - תמר זנדברג, סלאח סעד, לאה פדידה, איילת נחמיאס ורבין, נחמן שי, מירב בן ארי ועוד. אל הכנסת הגיעו כוכבי תכניות החינוכית יואב קוטנר, פרופ' יורם יובל, שמעון פרנס, וגם בובות פרפר נחמד. מאוחר יותר עלתה לדיון בוועדת שרים לחקיקה הצעת החוק של חה"כ יונה לביטול סגירת החינוכית.

מערוץ עשר נמסר: "אנו רואים חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה לטובת החינוכית וערוץ עשר ומאחלים שתימצא הדרך לשמור על המשך דרכה העצמאית של החינוכית כגוף משדר".

אורנה שמחון. יחצ,
ד"ר אורנה שמחון/יחצ

"הבעת אמון משמעותית בתכניה האיכותיים של החינוכית"

"שידור תכניה של החינוכית בערוץ עשר הוא חלק מהמחויבות שלנו בתור שידור ציבורי, איכותי וחינוכי, להציע את מגוון תכנינו לציבור הישראלי בכל פלטפורמה אפשרית"

מנכ"לית החינוכית, ד"ר אורנה שמחון, מסרה: "מדובר בהבעת אמון משמעותית בתכניה האיכותיים של החינוכית, קל וחומר בתקופה זו. אני רוצה להודות לערוץ עשר ולמנכ"ל יוסי ורשבסקי באופן אישי על שיתוף הפעולה שיוצא לדרך. שידור תכניה של החינוכית בערוץ עשר הוא חלק מהמחויבות שלנו בתור שידור ציבורי, איכותי וחינוכי, להציע את מגוון תכנינו לציבור הישראלי בכל פלטפורמה אפשרית. שיתוף הפעולה החדש מגיע בתקופת שיא של יצירה בחינוכית למרות אי הוודאות הכבדה המרחפת מעל ראשי העובדים והעובדות".

"בימים אלו אנו עולים בשורה של הפקות חדשות שכבר זוכות לחיבוק חם מצד הציבור וכעת יוכלו צופים וצופות נוספים להיחשף אליהן. במקביל אנו ממשיכים כל העת במינוף מהפכת הדיגיטל, העלאת כל תוכני החינוכית בבכורה ליוטיוב והמשך תפעול אחד מעמודי פייסבוק המדוברים בישראל. כולי תקווה שיאפשרו לנו להמשיך וליצור למען הציבור הישראלי גם לאחר חודש אוגוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully