וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 שנה למות עפרה חזה: נסרין קדרי מחדשת את שירה "גורל אחד"

23.2.2018 / 10:13

במלאת ח"י שנים למות עפרה חזה, מחדשת הזמרת נסרין קדרי להיט שלה במסגרת פרויקט של כאן גימל והליקון מיוזיק בו יוקלט אלבום עם גרסאות כיסוי לשיריה. קדרי: "מילות השיר הן האג'נדה שלי לדו קיום בארץ הזאת". האזינו

צילום סטילס: רון קדמי

18 שנה בדיוק מלאו היום (שישי) למותה של עפרה חזה, מגדולות הזמרות הישראליות ומהמעטות שזכו לקריירה בינלאומית מצליחה, שכללה בין השאר מועמדות לפרס הגראמי. במלאת ח"י שנים למות האגדה, הוקלטה גרסת כיסוי ללהיט גדול שלה, אבל דווקא לא השיר "חי" אלא "גורל אחד", בביצוע הזמרת נסרין קדרי. הסינגל יוצא במסגרת פרויקט מיוחד לזכרה המשותף לכאן גימל ולחברת הליקון מיוזיק, במסגרתו יוקלט אלבום עם גרסאות כיסוי לשיריה. השיר "גורל אחד", שהולחן על ידי שם טוב לוי ונכתב על ידי צפנת ירון-לוי, הופיע באלבום "אדמה" של חזה שיצא בשנת 1985. ההקלטה החדשה הופקה על ידי גיל לואיס.

"עפרה הייתה ונשארה הזמרת הישראלית הכי גדולה בעיני", מסרה קדרי. "כילדה הייתי נעמדת שעות מול המראה ושרה את השירים שלה. הערצתי אותה והיום אני זמרת לא מעט בזכותה. כשפנו אלי להשתתף בפרויקט התרגשתי מאוד. בחרתי לבצע את השיר 'גורל אחד' שמילותיו הן האג'נדה שלי לדו קיום בארץ הזאת, יהודים וערבים, אשכנזים וספרדים, ימנים ושמאלנים. אני מקווה שהמילים יחלחלו לכל אחד ואחת מאתנו כי אין ברירה אחרת. גורל אחד שם אותנו כאן בארץ הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully