וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע של דאעש ברוסיה: חמש נשים נהרגו בירי על כנסייה בקווקז

מחבל פתח באש בעיר קיזלייר שברפובליקה המוסלמית דגסטן עד שנורה למוות בידי כוחות הביטחון. עוד חמישה נפצעו בתקרית ברפובליקה הקטנה הגובלת בצ'צ'ניה. "אלוהים שמר עלינו", סיפרה אחת המתפללות. דאעש קיבל אחריות

אתר רשמי

חמש נשים נהרגו אתמול (ראשון) מירי לעבר מתפללים שיצאו מכנסיה ברפובליקת דגסטן שבדרום רוסיה - כך מסר משרד הפנים. עוד חמישה בני אדם נפצעו במהלך התקרית בעיר קיזלייר, והמחבל, צעיר תושב האזור, נהרג על ידי כוחות הביטחון.

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות על המתקפה. דגסטן סובלת מטרור של ארגונים אסלאמיים קיצוניים, שפועלים גם בצ'צ'ניה השכנה.

עוד ידיעות מהעולם
הצעת חוק באיסלנד: מאסר למבצעי ברית מילה שלא למטרות רפואיות
"העבירו מסרים למתכנני ההפיכה": מאסר עולם לשישה עיתונאים בטורקיה
הוארך מעצר בכירים בבזק ומקורבים לרה"מ; נתניהו צפוי להיחקר

16 בני אדם נהרגו בפיגוע התאבדות של מחבלת בתחנת מוסלמית הרכבת בוולגוגרד שבדגסטן. רוסיה, 29 בדצמבר 2013. רויטרס
זירת פיגוע בדגסטן, 2013/רויטרס

לפי הרשויות, כל ההרוגים היו מתפללות שיצאו מהכנסיה. בסוכנות הידיעות אינטרפקס דיווחו כי בין הפצועים עוד שני אנשי ביטחון. עוד דווח כי החמוש היה מלווה באישה נוספת, שנמלטה מהזירה לפני תחילת הירי.

אוקסנה, עדת ראייה לתקרית, אמרה לרשת RT כי החמוש פתח באש בזמן שמתפללים החלו לצאת מהכנסייה, אבל רבים הצליחו להסתתר בתוך המבנה וכך אפשרו לכוחות הביטחון להגיב מהר יותר. "היו הרבה אנשים שם, אימהות עם ילדים קטנים, אנשים מבוגרים", אמרה. "אני מאמינה שאלוהים הציל אותנו, ולא אפשר לאותו אדם להיכנס לכנסייה".

(עדכון ראשון: 17:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully