וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונובן מיטשל זכה בתחרות ההטבעות, דווין בוקר בתחרות השלשות

סופ"ש האולסטאר ב-NBA שנערך שלוס אנג'לס נמשך: הרוקי של יוטה סיפק תצוגה מרשימה וגבר בגמר על לארי נאנס ג'וניור, שחקנה של פיניקס ניצח את קליי תומפסון וקבע שיא נקודות חדש

AP

סופ"ש האולסטאר ב-NBA שנערך בלוס אנג'לס נמשך הלילה (בין שבת לראשון) וממשיך לספק רגעים מיוחדים. משחק האולסטאר בין קבוצותיהם של לברון ג'יימס וסטפן קרי ייערך רק מחר, אך הלילה קיבלנו את תחרות ההטבעות המסורתית, כמו גם את תחרות השלשות והכישורים. אחד מהמועמדים לזכייה בתואר רוקי השנה, דונובן מיטשל מיוטה, זכה בתחרות ההטבעות. בשלשות ניצח דווין בוקר מפיניקס שגבר בגמר על קליי תומפסון וקבע שיא ניקוד חדש בתחרות. בתחרות הכישורים זכה ספנסר דינווידי מברוקלין.

נתחיל עם תחרות ההטבעות, בה מיטשל בן ה-21, שנראה פשוט נהדר ביוטה ונכנס לתחרות ברגע האחרון במקומו של ארון גורדון הפצוע, ניצל את ההזדמנות שלו ובגדול. הוא גבר בגמר על לארי נאנס ג'וניור מקליבלנד, שסיפק מחוות לאביו. מיטשל עלה להטבעה האחרונה עם גופייה של טורונטו משנת 2000 על מנת לשחזר את ההטבעה המפורסמת של וינס קרטר. ויקטור אולדיפו סיפק את הגימיק המעניין של הלילה כשקיבל מכוכב הסרט החדש של מארבל "הפנתר השחור" מסיכה וחבש אותה, אלא שהדאנק שביצע לא היה מספיק מרשים.

עוד בנושא:

קווין לאב: "השחקנים החדשים הוסיפו לנו המון, מצאנו את הזהות"
חגיגת האולסטאר החלה: נבחרת העולם הביסה את נבחרת ארה"ב
ההיסטוריה נכתבת מחדש: מדוע שונה הפורמט של משחק האולסטאר?

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו תחרות ההטבעות אולסטאר 2018. AP
הגימיק הצליח, הדאנק פחות. ויקטור אולדיפו/AP

בתחרות השלשות דווין בוקר גבר על אלוף השלשות משנת 2016, קליי תומפסון. הכוכב של פיניקס שבר את השיא לניקוד בתחרות עם 28 נקודות מתוך 34 בגמר. תומפסון התקרב, אבל סיים עם 25 בלבד. במקום השלישי זכה טוביאס האריס מלוס אנג'לס קליפרס.

ספנסר דינווידי מברוקלין, יליד לוס אנג'לס, זכה בתחרות הכישורים וחגג מול חבריו שהיו בקהל. הוא גבר בגמר על לאורי מארקנן משיקגו. שאר המשתתפים היו ג'ואל אמביד, באדי הילד, ג'מאל מארי, לו וויליאמס, אנדרה דראמונד ואל הורפורד.

עוד באותו נושא

חגיגת האולסטאר החלה: נבחרת העולם הביסה את נבחרת ארה"ב

לכתבה המלאה
שחקן יוטה ג'אז דונובן מיטשל זוכה בתחרות ההטבעות אולסטאר 2018. AP
עונה מיוחדת. דונובן מיטשל/AP
שחקן פיניקס סאנס דווין בוקר זוכה בתחרות השלשות אולסטאר 2018. AP
אלוף השלשות החדש. דווין בוקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully