וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת האולסטאר החלה: נבחרת העולם הביסה את נבחרת ארה"ב

שבוע האולסטאר בלוס אנג'לס החל עם המפגש שבו הכוכבים הבינלאומיים חגגו עם 124:155 על הכוכבים האמריקאים.בוגדן בוגדאנוביץ' מסקרמנטו נבחר ל-MVP עם 26 נקודות (7 מ-13 מהשלוש)

בוגדן בוגדאנוביץ' סקרמנטו. רויטרס
כוכב העתיד של סקרמנטו. בוגדן בוגדאנוביץ'/רויטרס

חגיגת האולסטאר יצאה הלילה (בין שישי לשבת) לדרך בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס עם המשחק שבו נבחרת כוכבי העולם העולים מחצה את נבחרת האמריקאים 124:155. 108 שחקנים בינלאומיים מ-42 מדינות שונות משחקים ב-NBA. עשרה מהם שיחקו הלילה והובילו את הכוכבים הבינלאומיים לניצחון מוחץ כשהם קולעים שיא של 23 שלשות, שבע מתוכן נקלעו על ידי בוגדן בוגדאנוביץ', הרוקי הסרבי של סקרמנטו שהגיע הקיץ לקבוצה מפנרבחצ'ה וסיים גם כ-MVP של המשחק הזה.

בוגדאנוביץ', שבעונה שעברה עוד הוליך את פנרבחצ'ה לזכייה היסטורית ביורוליג, עלה מהספסל ותרם 26 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ב-22 דקות בבלד. בכלל, סקרמנטו יכולה להיות מאוד מרוצה מהערב הזה כשכוכב נוסף שלה, באדי הילד הוביל את הכוכבים הבינלאומיים עם 29 נקודות ב-26 דקות. דאריו שאריץ' מפילדלפיה תרם 18, בעוד שחברו לקבוצה ג'ואל אמביד, השחקן היחיד שיפתח גם בחמישיית האולסטאר של סטף קרי בליל ראשון הסתפק ב-5 נקודות בלבד ב-9 דקות. את נבחרת הכוכבים האמריקאים הוליך בגאון ג'יילן בראון מבוסטון עם 35 נקודות ב-24 דקות בלבד. קייל קוזמה מהלייקרס הוסיף 20 מול הקהל הביתי.

דאריו שאריץ' פילדלפיה. רויטרס
דריו שאריץ' עולה לזריקה מול קייל קוזמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully