וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה: "לני גרם לי לוותר על החלום ההוליוודי"

15.2.2018 / 17:00

המופע החדש עם צביקה פיק, ההורות החד הורית והאהבה הגדולה לבנה, לני, ששינתה את חייה ,היחסים עם הסוכן לשעבר, השנה הקשה שעברה בעקבות פרידה מאהבת חייה וכמובן, ההטרדה המינית שעברה כשבמאי מפורסם ניסה לכפות עצמו עליה. וואלה! סלבס מב

ראובן קסטרו

את השם מאיה בוסקילה אין אחד שלא מכיר, אבל לא רבים יודעים שאת דרכה היא בכלל החלה כזמרת בלהקת אירועים. אממה, למזלה ולמזלכם, מפגש אקראי עם רוברט בן שושן - הפך אותה לאחת הזמרות היותר מוכרות במדינה עם סימן היכר אחד מובהק: קול בעל עוצמות שלא מבייש אף דיווה בינלאומית. עם השנים, בוסקילה זכתה לשלל תארים, נעלמה, חזרה, ניהלה מאבק מול גל"צ וכשהיה נדמה שהיא שוב נעלמת - היא חזרה ובגדול עם להיט מועדונים במסגרת ליין "פוראבר תל אביב" ומופע משותף עם צביקה פיק (פסטיבל רוק פתאל באילת בתאריכים 8-10.3)

מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
לא אומרת לא לעבודה עם רוברטו. מאיה/ראובן קסטרו

בראיון אישי עם אדם סרור, מדברת הזמרת המחוננת על היחסים עם הסוכן רוברטו, על הסיבות לפרידה שלהם, על העייפות וכמה מפתיע - על האופציה לחזור לעבוד איתו. בנוסף, מדברת בוסקילה בפרגון רב על התגלית החדשה של הסוכן לשעבר, נועה קירל, שזכתה לפרגון מצד הזמרת. בהמשך הראיון, מדברת מאיה גם על היחסים עם הגרוש שלה ואבי ילדה, מתן, ועל העובדה שניסו לתת ניסיון נוסף ליחסים ביניהם אך ללא הצלחה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
החלה כזמרת בלהקה/ראובן קסטרו

בהמשך הראיון, מדברת בוסקילה על האהבה העצומה לילד המתוק שלה, לני, ועל העובדה שהוא כבר הפך לכוכב רשת בחסות האינסטגרם שלה. כמו כן, מספרת בוסקילה בפתיחות על אהבת חייה, שהגיעה אחרי הגירושים ממתן, וחושפת כי נשבר לה הלב לאחר שהוא עזב אותה וכי זו הייתה השנה הקשה בחייה.

מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
השנה הקשה בחייה/ראובן קסטרו

בסיום הראיון, חושפת בוסקילה, בצעד לא שגרתי, כי גם היא הייתה נתונה בעבר לניסיונות של הטרדה מינית ומספרת כי בעבר במאי מפורסם כפה את עצמו עליה אך היא הייתה מספיק חזק בכדי להדוף אותו ולהעיף לו סטירה מצלצלת. כמו שצריך!

מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
במאי חשוב כפה עצמו עליה/ראובן קסטרו
מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
ניסתה סיבוב שני עם מתן/ראובן קסטרו
מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
ויתרה על קריירה בהוליווד/ראובן קסטרו
מאיה בוסקילה. ראובן קסטרו
הכל למען בנה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully