וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפוח, שואה וצ'מפיונס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

13.2.2018 / 14:00

תקרית הסיפוח מול האמריקנים, נמשכת חקירת תקרית כניסת החיילים לג'נין, בנו של ראש ארגון פשיעה בדרום חשוד בסחר בסמים, פולין בקמפיין להסברת השואה והאמריקאים בשופינג לכבוד הוולנטיינ'ס דיי.

צילום:שי מכלוף, יותם רונן, מאיר ועקנין,מיה בנאי, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

הודעת הבית הלבן מאמש עוררה כמה תהיות. ראש הממשלה נתניהו אמר שיש לו דיאלוג עם האמריקנים על סיפוח שטחים. הבית הלבן אומר - לא היה. יקי אדמקר הביא את ההקלטה של הדברים. עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון על תגובת הבית הלבן. הכתבת המדינית טל שלו על הפינה אליה נקלע נתניהו וסגן השר ד"ר מייקל אורן על הדיבורים על סיפוח.
פרופסור עוזי ארד, לשעבר יועצו של נתניהו ובשנים האחרונות מבקר חריף שלו, התראיין גם הוא בנושא מתוקף היותו
חבר בארגון "מפקדים למען ביטחון ישראל" והביא תוצאות סקר שערכו.

יממה אחרי התקרית בג'נין נמשך התחקיר סביב מה שהיה עלול להסתיים בלינץ'. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט על הפרטים המתבררים. אלי אשכנזי הכתב בצפון עם גרסת החייל לאירועים.

יותר ממאה מפגינים חרדים קיצונים חסמו הבוקר את ביתו של ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה, וקראו לו "רוצח".
הם ניסוי למנוע ממנו לצאת לדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שם דנים בתקנות המאפשרות לצה"ל לבטל פטור שניתן למתגייסות ששיקרו על כך שהן דתיות. הכתב יקי אדמקר מדווח שאמש הותקפו גם ח"כ גפני ורעייתו סמוך לביתם בבני ברק על ידי אותם מפגינים קיצוניים.

המשטרה עצרה הבוקר את בנו של ראש ארגון פשיעה מוכר בדרום ויותר משלושים חשודים נוספים בחשד לסחר בסמים, סחיטה באיומים ועוד. הכתב בדרום יניר יגנה דווח.

פולין במתקפת יחסי ציבור כדי להסביר את חוק השואה האחרון. וזה מגיע עד אלינו - עורך חדשות החוץ אורן נהרי על הקמפיין.

ליגת האלופות חוזרת מפגרת החורף עם אחד המפגשים המסקרנים של השנה. ריאל מדריד מול פאריס סן ז'רמן
שליח וואלה ספורט למשחק יניב טוכמן דווח ממדריד.


מחר וולנטיינ'ס דיי, הלא הוא חג האהבה. בארה"ב הוא מוסחר היטב והבשורה הופצה משם לכל הקניונים ולכל החנויות בעולם. הכתבת בניו יורק דניאל זירי על שיא השופינג.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully