וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד המפתיע לראשות עיריית ראשל"צ: עיתונאי רשות השידור רותם אברוצקי

12.2.2018 / 14:05

עיתונאי רשות השידור לשעבר, רותם אברוצקי, ירוץ לראשות עיריית ראשון לציון. בשיחה עם וואלה ברנז'ה הוא מסביר מה גרם לו להחליט לרוץ, ומה הוא חושב על התאגיד שהחליף את מקום עבודתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"בין היתר כי כמעט כל החברים שלי שעובדים בתאגיד מחפשים איך לברוח משם, כרגע"

עיתונאי רשות השידור לשעבר, רותם אברוצקי, ירוץ לראשות עיריית ראשון לציון - כך פורסם היום (שני). בכתבה שפורסמה על ידי דודי טל, במקומון "השקמה ראשון לציון" מקבוצת רשת שוקן, אישר אברוצקי (46), לשעבר כתב הערוץ הראשון ויו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב, כי הוא אכן מתכוון להתמודד בבחירות לעירייה שיתקיימו בנובמבר. "צריך לעשות מעשה. אני חי בראשון, גר כאן, נולדתי כאן, וזה הרגע לעשות מעשה. יש כאן הרבה אנשים שמצפים לשינוי, מייחלים לשינוי, העיר הזאת יקרה להם. הגיעו אלי הרבה פניות, שקלתי חשבתי, והחלטתי לרוץ", אמר בשיחה עם וואלה ברנז'ה.

אברוצקי ירוץ ברשימה עצמאית ולא מטעם מפלגה. בימים אלו הוא מגבש את הרשימה הסופית. לשאלה האם נראה עוד שמות מתחום התקשורת ברשימה שלו ענה: "ייתכן. נחשוף את הרשימה לקראת פסח".

ואם הרשות לא הייתה נסגרת והיית ממשיך לעבוד שם?

"את שואלת שאלה ממש היפותטית. אין לי דרך לענות עליה, בין היתר כי כמעט כל החברים שלי שעובדים בתאגיד מחפשים איך לברוח משם, כרגע".

אולי חלק ישתלבו ברשימה שלך?

"כן, רק שבשלב זה אני לא יכול לומר מה הסיכוי".

מה הבשורה שלך? מה אתה מביא לעיר?

"אני מביא סדר יום אחר שבליבו רפורמה במערכת החינוך, פתרונות תחבורה, בדגש על תחבורה ציבורית ויעילה והכי חשוב, תכנון עירוני סביבתי ומודרני". לסיכום אמר: "לאחר מחשבה רבה ומתוך אהבה ודאגה לעתיד העיר האהובה בה נולדתי וגדלתי החלטתי להתמודד על ראשות העיר ראשון לציון, ובקרוב אחשוף את הנבחרת שעומדת לצידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully