וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון הטריידים נסגר: אייזאה תומאס עבר ללייקרס, וייד נשלח למיאמי

מהפכה בקליבלנד, שנפרדה מצמד הגארדים, כמו גם מקראודר ורוז, וצירפה את קלרקסון, נאנס ג'וניור, הוד והיל. כספי נשאר בווריירס, פייטון בפיניקס, מודיאיי בניקס. כל העסקאות: בפנים

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, דוויין וייד. AP
איזה יום דרמטי. וייד ולברון/AP

כמדי שנה, היום האחרון לביצוע טריידים ב-NBA הבטיח המון אקשן, והוא בהחלט קיים. החלון נסגר הערב (חמישי) והביא איתו שלל עסקאות, לא מעט מהן של קליבלנד, שביצעה מהפכה של ממש והחליפה פחות או יותר חצי קבוצה. דיאנדרה ג'ורדן נשאר בסופו של דבר בקליפרס, טייריק אוואנס נשאר בממפיס, בוסטון לא ביצעה אף מהלך וכמוה גם גולדן סטייט, בצל השמועות על מעבר אפשרי של עומרי כספי. הנה כל העדכונים, דקה אחר דקה:

עוד בנושא

לברון ג'יימס נפרד מדוויין ווייד: "שמח, ככה זה צריך להיות"
שיא שלשות וסל ניצחון אדיר ללברון: 138:140 משוגע לקאבס על מינסוטה
קליבלנד שוב מאוחדת: לברון מפרגן ללו, השחקנים מדברים על אליפות
לראשונה בהיסטוריה: כל קבוצות ה-NBA שוות לפחות מיליארד דולר

seperator

21:55: אורלנדו שלחה את אלפריד פייטון לפיניקס תמורת בחירת סיבוב שני.

21:25: ניו אורלינס שלחה את דאנטה קנינגהאם לברוקלין בתמורה לרשאד ווהן.

21:24: פורטלנד שלחה את נואה וונלה וכסף לשיקגו, תמורת הזכויות למילוצ'אן ראקוביץ', סרבי בן 32 שנבחר במקום ה-60 של דראפט 2007. בכך, הצליחו הבלייזרס להימנע ממס המותרות.

21:05: טרייד משולש הושלם. עמנואל מודיאיי שאכזב בדנבר עובר לניו יורק, דווין האריס לנאגטס ודאג מקדרמוט לדאלאס.

20:51: בארצות הברית טוענים שיוטה לא תשמור את דרק רוז, והיא צפויה לשחררו בימים הקרובים. הוא עשוי להתאחד עם טום ת'יבודו במינסוטה.

20:15: סיכום החלון של קליבלנד עד כה: אייזאה תומאס, צ'אנינג פריי, אימאן שאמפרט, ג'יי קראודר ודוויין וייד עזבו, ג'ורג' היל, ג'ורדן קלרקסון, לארי נאנס ג'וניור ורודני הוד הצטרפו.

20:07: קליבלנד לא עוצרת. דויין וייד עובר למיאמי תמורת בחירת סיבוב שני.

20:00: קליבלנד השלימה טרייד נוסף, כשהשיגה את רודני הוד מיוטה ואת ג'ורג' היל מסקרמנטו בטרייד משולש. דרק רוז וג'יי קראודר עוברים ליוטה, אימאן שאמפרט לסקרמנטו (ביחד עם בחירת סיבוב שני).

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס נפרד מדוויין ווייד: "שמח, ככה זה צריך להיות"

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'ורדן קלרקסון. AP
לברון מרוצה? קלרקסון/AP

19:28: שתי עסקאות קטנות שנסגרו לאחרונה - מיאמי שלחה את אוקרו ווייט לאטלנטה בתמורה ללוק באביט, ממפיס שלחה את ג'יימס אניס לדטרויט בתמורה לברייס ג'ונסון ובחירת סיבוב שני.

19:05: טרייד גדול ראשון כבר נסגר. קליבלנד שולחת ללוס אנג'לס לייקרס את אייזאה תומאס, צ'אנינג פריי ואת בחירת הסיבוב הראשון שלה, בתמורה לג'ורדן קלרקסון ולארי נאנס. בכך הגיעה לסיומה קדנציה קצרה במיוחד של הרכז הננסי בשורות סגנית האלופה, אליה הועבר בקיץ במסגרת הטרייד על קיירי אירווינג. ב-15 משחקים בהם שותף העונה, העמיד תומאס ממוצעים רעים של 14.7 נקודות (36 אחוז מהשדה) ו-4.5 אסיסטים למשחק. "אני לא רוצה לעבור בטרייד", אמר לאחר ניצחון הקאבס על מינסוטה, "אני עייף מטריידים. אני רוצה להיות כאן".

קלרקסון (25, 1.96 מ'), שנחשב לאחד משחקני הספסל הטובים בליגה בשנים האחרונות, העמיד העונה ממוצעים של 14.5 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. נאנס ג'וניור (25, 2.06 מ'), בנו של שחקן העבר לארי נאנס (בעצמו שיחק בקליבלנד), העמיד העונה ממוצעים של 8.6 נקודות, 1.4 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק. לעסקה הזאת יש שתי משמעויות חשובות: הלייקרס פינו מקום להחתים שני שחקני מקסימום בקיץ הקרוב, וקליבלנד לא תוכל להעביר את בחירת הדראפט היוקרתית של ברוקלין בחלון הטריידים הנוכחי.

19:02: קליבלנד ממשיכה לנהל עם שארלוט שיחות בנוגע לקמבה ווקר, אולם על פי אדריאן ווז'נראוסקי, לא הושגה פריצת דרך.

18:50: טורונטו הצטרפה למירוץ אחר דיאנדרה ג'ורדן, אך ככל הנראה תצטרך סיוע של קבוצה שלישית כדי לרקום טרייד.

18:40: קליבלנד מביעה עניין בג'ונתן סימונס, אורלנדו לא ממהרת להעבירו.

18:10: דטרויט תשלח את ווילי ריד, שהגיע בעסקת בלייק גריפין, לשיקגו תמורת ג'אמיר נלסון, כך מדווחים בארצות הברית.

16:35: אחת העסקאות שסן אנטוניו דסקסה עם לוס אנג'לס קליפרס בנוגע לאייברי בראדלי: דני גרין ובחירת סיבוב ראשון על הגארד שהגיע מדטרויט.

16:15: קליבלנד והקליפרס ממשיכות לנהל מגעים בנוגע לדיאנדרה ג'ורדן. קבוצה שלישית עשויה להצטרף למתווה כלשהו.

דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
לאן פניו מועדות? ג'ורדן/AP

16:11: אם ג'ואקים נואה ייחתך מניו יורק, אוקלהומה סיטי ומינסוטה צפויות לפנות אליו.

16:03: האם עומרי כספי יכול להרגיש בטוח? שש שעות לסגירת החלון, ושמו של הישראלי לא מוזכר כרגע כמועמד לעבור לפי כלי התקשורת האמריקאים.

15:50: בארצות הברית טוענים שאוקלהומה סיטי לא מוכנה לוותר על פול ג'ורג', ויהי מה. ג'ורג' עצמו עוסק כרגע בהווה ולא בעתיד: "אני לא יודע אם אלך ללוס אנג'לס או לאנשהו בקיץ, אבל כרגע טוב לי כאן".

13:05: בוסטון, דנבר ופילדלפיה מעוניינות בעסקה עם ממפיס על טייריק אוונס, אולם הגריזליס מתעקשים לקבל בחירת סיבוב ראשון בתמורה לגארד, בעוד כל ההצעות שהתקבלו עד כה כללו בחירות סיבוב שני.

13:01: מספר קבוצות התעניינו בנוגע לטרייד אפשרי עם ממפיס על כוכבה מארק גאסול, אולם הגריזליס השיבו בשלילה ונראה שאין בכוונתם להעבירו, למרות שהוא מסיים חוזה בקיץ.

12:51: בנוסף לאוקלהומה סיטי וגולדן סטייט שהביעו עניין באייברי בראדלי, גם סן אנטוניו בעקבותיו. מארק שטיין מדווח שהקליפרס דורשים בחירת סיבוב ראשון כחלק מעסקה אפשרית על השוטינג גארד, שהצטרף לקבוצה רק בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully