וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קאניוק חתם במכבי תל אביב. מכבי פתח תקוה: "נתבע אותו אישית"

31.1.2018 / 13:21

הקשר, ששיחק במחלקת הילדים של מכבי תל אביב, סגר עד תום העונה ולשלוש שנים נוספות, בעסקת השאלה עם אופציה לרכישת כרטיסו מפחטקור. המלאבסים זועמים: "הוא יצטרך לשלם לנו חצי מיליון יורו"

עריכת וידאו: מתן חדד

במסגרת מאמציה לחזק את הסגל רגע לפני חלון ההעברות, החתימה היום (רביעי) מכבי תל אביב גידי קאניוק באופן רשמי. הקשר שעבר בדיקות רפואיות סגר עד תום העונה ולשלוש שנים נוספות, בעסקת השאלה עם אופציה לרכישת כרטיסו מפחטקור טשקנט האוזבקית.

קאניוק (24) החל את הקריירה שלו בקבוצת הילדים של מכבי תל אביב, אך את קריירת הנוער שלו השלים במכבי פתח תקוה, בשורותיה עלה לקבוצה הבוגרת ב-2010. במלאבסים שיחק עד הקיץ שעבר, אז חתם לשנתיים וחצי בפחטקור טשקנט האוזבקית.

קאניוק, שילבש את החולצה מספר 17, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי ומקווה לעזור לקבוצה להגיע להישגים שהציבה לעצמה. אני מחכה לפגוש את הקהל הצהוב ומבטיח לתת את כל מה שאני יכול כדי להוכיח כי אני ראוי למועדון הזה".

עוד בנושא

אור דסה הושאל להפועל רעננה. ג'ורדי קרויף: "הזדמנות מצוינת בשבילו"
בן רייכרט חתם בעכו, ציון צמח ברעננה: כל ההחתמות ביום נעילת החלון
פרשת קבהא מסעירה את אוהדי מכבי תל אביב: "זה אות קלון על המועדון"

גידי קאניוק בן מנספורד מכבי תל אביב. אתר רשמי
שב ארצה. קאניוק עם בן מנספורד/אתר רשמי

מנכ"ל המועדון בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים לצרף את גידי קאניוק לסגל בשעה שאנו צועדים קדימה לקראת השלבים המכריעים של העונה. גידי מכיר את המועדון וגדל במחלקת הנוער באותה קבוצה יחד עם עומר אצילי".

"אין צורך לערוך היכרות בין גידי לבין האוהדים שלנו עם השערים שכבש נגדנו, ואלו הן האיכויות אותן אנו שמחים לקבל להמשך העונה", הוסיף מנספורד. "הדבר שהרשים אותי יותר מכל אצל גידי, היא התשוקה שיש בו לשחק במכבי מעל ומעבר לכל שיקול אחר. מנטליות כזו היא המרכיב אותו אנו תמיד מחפשים ומוקירים והיא, בסופו של דבר, מובילה לזכייה בתארים".

במכבי פתח תקוה, המחזיקה בכרטיסו, זועמים על המהלך. המלאבסים טוענים כי מגיע להם פיצוי כספי גבוה ממכבי תל אביב על הפרת חוזה. בקבוצה אמרו: "אנחנו מתכוונים לתבוע אישית את גדי קאניוק. הסעיף בחוזה ברור. הוא יצטרך לשלם לנו חצי מיליון יורו. אנחנו מקווים שמכבי תל אביב עומדת מאחוריו, אחרת הוא יצטרך לשלם את הכסף בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully