וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון חתם לעונה וחצי במכבי פתח תקוה, ירוויח כ-180 אלף דולר בעונה

30.1.2018 / 14:26

תחנה חדשה לקשר הוותיק: שינו זוארץ הסכים להעניק לבניון חוזה לעונה וחצי, הוא יערוך מחר אימון בכורה, ייתכן שיקבל תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. מכבי פ"ת מתעקשת: "קאניוק סגור אצלנו"

ניר חן

יוסי בניון חתם היום (שלישי) באופן רשמי במכבי פתח תקוה. הקשר הוותיק הגיע בצהריים למתחם האימונים על מנת לחתום על חוזהו בקבוצה, ולאחר מכן הצטלם לצד אבי לוזון ועומר גולן. מחר הוא צפוי לערוך את אימון הבכורה. אחרי שיחה שנערכה בין מכבי פתח תקוה לקשר, בניון סיכם את תנאיו לשנה וחצי הקרובות, והוא צפוי להרוויח כ-180 אלף דולר לעונה. אחרי החוויה הקשה שעבר בבית"ר ירושלים והעזיבה שלו באמצע העונה, כעת בניון מקווה שהפרק החדש בקריירה שלו יהיה מוצלח יותר.

על פי הסיכום בניון נדרש להביא לפגישה את השחרור מבית"ר וככל הנראה כבר מחר יערוך את אימון הבכורה בקבוצה. בניון דרש חוזה לעונה וחצי כשזוארץ הציע חוזה לחצי עונה. בסופו של דבר לאחר שיחה ארוכה בין הצדדים סוכם כי פתח תקוה תיתן לשחקן חוזה לעונה וחצי, אך בניון "ישחק כל עוד הוא יכול". כלומר, בניון יסגור את העונה במכבי פתח תקוה ואז יחליט בעצמו אם להמשיך לעונה נוספת כפי שמתחייב בחוזה או לפרוש. בכל מקרה, בסיום תפקידו ייתכן שיוצע לו תפקיד מקצועי במערכת. "אתמול לא דיברנו עם בניון, התשובה אמורה להתקבל היום", אמרו בפתח תקוה.

עוד בנושא:

שלומי ארבייטמן חתם ברעננה. קאניוק מתקרב למכבי פתח תקוה

יוסי בניון חותם מכבי פתח תקוה. אתר רשמי
תחנה חדשה. בניון/אתר רשמי

בנוסף, במועדון עדיין מאמינים שגידי קאניוק יסכם בסופו של דבר בקבוצה. "אם מכבי תל אביב לא רוצה ללכת לבתי משפט, עליה להפקיד חצי מיליון יורו ביום בו היא מבצעת את ההעברה, כלומר עד מחר בבוקר. לא נוותר לאף קבוצה על יורו אחד. קאניוק סגור אצלנו, אלא אם היא תפקיד את הכסף. כבר הבהרנו להם זאת בשבוע שעבר", אמרו במועדון. "אין לנו בעיה שקאניוק יעבור קבוצה, אבל אנחנו רוצים לקבל את מה שמגיע לנו".

כזכור, פרטי החוזה של קאניוק נחשפו בוואלה! ספורט בסוף השבוע, ובה התחייבות של השחקן עצמו להפקיד סכום של חצי מיליון יורו אם ישוב לישראל, ואם לא יפקיד את הכסף יחזור למכבי פתח תקוה. "היות ומכבי פתח תקוה הסכימה להעביר אותי לקבוצה פחטקור בסך של 600 אלף יורו בלבד במקום מיליון יורו כפי דרישתכם, הנני מתחייב לחזור ולשחק בשורות מכבי אבשלום פתח תקוה בלבד. היה ולא אעשה זאת אשלם לפתח תקוה סכום מוסכם של 500 אלף יורו, ולא אוכל להירשם באף קבוצה אחרת בישראל לפני שאשלם סכום זה. לא תהיינה לי שום תלונות ו/או טענות ו/או דרישות בגין התחייבותי זו", נכתב במסמך עליו חתומים השחקן ועו"ד ויקי וקנין המייצגת אותו.

במקביל, במועדון מנסים לסגור עסקה נוספת סמוך לסיום החלון. כזכור, רועי זיקרי ושון גולדברג הוזכרו כמועמדים. גם דין מימוני הוצע.

עדכון ראשון: 08:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully