וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן חתם ברעננה. קאניוק מתקרב למכבי פתח תקוה

28.1.2018 / 14:24

החלוץ, שעל מועמדותו והסיכום עימו פורסם בוואלה! ספורט, מצטרף לקבוצה של קורצקי. גם כליבאת ברעננה. מימר על הקשר, שקיבל הצעה של כ-20 אלף דולר לעונה: "פה זה הבית שלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך חזרה ארצה? קאניוק במדי פחטקור/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד לפני מספר מחזורים עסקו במכבי פתח תקוה במעמדו של שרון מימר. אבל במחזורים האחרונים הקבוצה נמצאת במגמת שיפור וכעת מנסים בקבוצה להיצמד למכבי נתניה במאבק על המקום השישי. "אנחנו עדיין רחוקים, עדיין לא שם. אבל שמחים שיצאנו מהאזור הזה", אמרו בקבוצה, שם הודו כי מכבי חיפה הייתה עדיפה בהרבה אתמול.

במועדון ממתינים להחלטה של גידי קאניוק בנוגע לעתידו. אם יחליט לשחק בקבוצה, הוא יצטרך להתגמש מעט ובמועדון יבנו עליו כשחקן הרכב, אחרת יתבקש להישאר בטשקנט. כזכור, בשבוע שעבר חשפנו כי סעיף בחוזהו לא מאפשר לו לחזור לקבוצה אחרת בישראל, אלא אם ישלם חצי מיליון יורו, ולכן ייתכן שיחזור למכבי פתח תקוה. מכתב בעניין נשלח למכבי תל אביב וכמו כן נערכה שיחה עם ניר קלינגר בעניין הזה. "כל המניפולציות מסביב לא יעזרו. לא נשחרר אותו יורו אחד פחות מחצי מיליון יורו", אמרו במועדון. שרון מימר הגיב על כך ואמר: "מכבי פתח תקוה זה הבית של גידי קאניוק. הכל תלוי בו. לגבי יוסי בניון ועוד שמות שאנחנו בודקים לגביהם, נקווה שבארבעת הימים שנותרו נביא 2-3 שחקנים כדי לעבות את הסגל. יש פציעות, הסגל קצר. נקווה להביא עוד שחקנים". אגב, אם ישוב לארץ קאניוק יצטרך לשלם מס עבור השכר שהרוויח בחו"ל, מה שעשוי לסייע לו בהחלטה (השחקן החליט לחזור בכל מקרה, ואם ישוב בקיץ ייאלץ בכל מקרה לשלם את המיסוי, מה שיקטין באופן משמעותי את החוזה שלו בטשקנט, א"י). השחקן יקבל כ-20 אלף דולר בפתח תקוה.

על יוסי בניון אמרו במועדון: "בניון צריך להחליט קודם מה הוא רוצה לעשות. רק אז נפנה אליו". לידור כהן, שממשיך לכבוש מול מכבי חיפה, אמר: "אני נמצא בכושר טוב. מאז ששרון מימר הגיע הוא נותן לי ביטחון. מכבי חיפה? נכון שהבקעתי צמד במדי בית"ר בעונה שעברה, אבל אני מקווה להבקיע גם מול שאר הקבוצות כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח".

שלומי ארבייטמן חתם רשמית בהפועל רעננה לשנה וחצי. על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. בנוסף, ברעננה גם הודיעו על החתמתו של החלוץ מוחמד כליבאת עד סוף העונה.

ומה עם שחקן הגנה? פתח תקוה בדקה בסוף השבוע אפשרות לצרף את המגן שון גולדברג מבית"ר ירושלים. השחקן לא משוחרר כרגע, אך אם יעזוב לפני סיום החלון, הקבוצה תנסה לצרפו. שחקן נוסף שהוצע הוא דין מימוני מעירוני קרית שמונה, שמנהל מו"מ עם מכבי נתניה.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה סיימה ב-1:1 עם מכבי חיפה בחוץ
מימר מודה: "אנחנו מדברים עם בניון ועם עוד שחקנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully