וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון פנה לבני בן זקן לאחר פרסום ההרכב: "תגיד שאתה שלם עם ההחלטה"

26.1.2018 / 7:11

המבטים המופתעים בבית וגן, השחקנים שנחלצו לעזרתו, וההחלטה על היפרדות בגלל רעשי הרקע הבלתי פוסקים. כל הסיפורים על הערב ששם חותמת סופית על סיום דרכו של בניון בבית"ר. וגם: וארן הופך לדבר החם

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אקורד סיום הולם לקדנציה מאכזבת. בניון/ברני ארדוב

1. בניון פנה לבן זקן אחרי פרסום ההרכב: "תגיד שאתה שלם עם ההחלטה הזאת"

מצבת הפצועים בבית"ר ירושלים לאחר האימון המסכם לקראת המשחק אמש (חמישי) הייתה ארוכה למדי. קלטינס וז'אורז'יניו הפצועים לא נרשמו כלל ב-20 שהוזמנו למשחק, כמו גם חן עזרא החולה. יעקב בריהון הודיע כי הוא חולה אך ביקשו ממנו להגיע בכל זאת, כמו גם דייויד בויסן שסבל מכאבים בצלעות. כולם היו בטוחים כי במצב כזה, יוסי בניון יפתח בהרכב. גם הקשר היה משוכנע בכך.

אבל כשהשחקנים הגיעו להתאספות בבית וגן לקראת היציאה לטדי, החלו התלחשויות על כך שבניון לא יפתח. כולם הבינו מיידית את משמעות ההחלטה - בניון סיים דרכו בבית"ר ירושלים. לאחר שהוקראו ה-11 הפותחים, היה שקט גדול. כולם ידעו שזה נגמר. חלק מהשחקנים הבכירים ניגשו לבניון ואמרו לו שהוא חייב ללכת ולעשות סוף להשפלה הזאת. בצוות המקצועי לא כל כך ידעו איך להתמודד עם זה והתכנסו בנפרד בחדרם.

בן זקן הרגיש לא נעים. הוא הסתובב במתחם ונשמע אומר שלא קל לו עם הסיטואציה והוא מרגיש רע מול בניון. בניון נשמע אומר לבן זקן: "תסתכל לי בעיניים ותגיד לי שאתה שלם עם עצמך בהחלטה הזאת", ובן זקן בחר בסוג של התנצלות והמשיך הלאה. היו לא מעט שחקנים שחששו כי בניון בכלל ימשיך מבית וגן הביתה ולא יגיע לטדי, אך הוא לא עשה זאת והחליט להגיע. במשחק עצמו בניון לא הוקם כלל להתחמם בשום סיטואציה ולא נכלל בשלושת החילופים.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ברבע גמר הגביע אחרי 1:2 על מרמורק
אמש: בניון כבר נפרד מחלק משחקני ואנשי בית"ר ירושלים
הפועל חיפה כבר ממתינה להודעת העזיבה של יוסי בניון

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התנצל. בן זקן/ברני ארדוב

בסיום בניון לא כינס את השחקנים, אך נפרד מחלקם ומאנשי הצוות, והבהיר שהוא ממשיך הלאה. הוא נראה מאוד עצוב. הקשר נלחם להישאר בבית"ר ולהיות חלק ממנה עד סוף העונה, וכבר הסכים לקבל את מעמדו כשחקן מחליף, אך באיזשהו שלב גם את זה הוא לא קיבל ואתמול הגיעה החותמת הסופית. הוא סיים בפרידה קלה מהאוהדים, נפנוף לשלום וחיבוקים עם השחקנים ויצא בפעם האחרונה מטדי כשחקן בית"ר ירושלים.

לבית"ר יש את הזכות לא לתת דקות ליוסי בניון ולא להאמין בו. הטעות הכי גדולה היא שלא אמרו לו את זה מזמן וגרמו לשחקן להרגיש מושפל. מי שמחתים שחקן עם רזומה כמו שלו, חייב לדעת מראש שיש יחס מינימלי שמועדון חייב לתת לו.

בשורה התחתונה, בבית"ר לא אהבו את הרעשים סביב בניון ואת הדרישה לראות אותו משחק והחליטו על היפרדות. הקשר יגיע בשבת לקחת את החפצים שלו ולהיפרד מהשחקנים. ביומיים הקרובים הוא יבחר את הקבוצה הבאה שלו וימשיך הלאה. בית"ר תצטרך לדאוג שהכעסים של הקהל בעקבות הפרידה לא ישפיעו על המשך העונה שלו. כפי שכולם שמעו במשחק האחרון נגד סכנין, משבר אמון בין ההנהלה לאוהדים גורם להרבה מאוד נזקים שרק ביום רביעי בבית הדין ניתן יהיה לאמוד אותם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן חוגג. ברני ארדוב
היה חותם על מספר שערים כזה. וארן חוגג/ברני ארדוב

2. וארן הפך לשחקן החם בבית"ר

אבל חוץ מפרשיית יוסי בניון, לבית"ר יש לא מעט סיבות להיות מעודדת. אמש היא ניצחה 1:2 את הפועל מרמורק ועלתה לרבע גמר הגביע, שם ממתינה לה יריבה נוחה יחסית בדמותה של הפועל כפר סבא. חדשות טובות נוספות הן היכולת של אנתוני וארן, שכבש צמד והפך לשחקן החם בקבוצה. החלוץ אמר בסיום: "אם היו אומרים לי שאני אעמוד על 12 שערים בכל המסגרות עד ינואר הייתי חותם על זה. אני עובד קשה, אבל לא רוצה לחשוב יותר מדי רחוק, לא באופן אישי ולא ברמה הקבוצתית. לא מתעסק בלחשוב על אליפות או גביע, חושבים על המשחק הבא, ככה אנחנו עובדים".

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חוזר בקרוב? ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

3. ז'אורז'יניו עשוי להיות כשיר לנתניה

במשחק הבא תפגוש בית"ר את מכבי נתניה. עדיין לא ברור אם דוד קלטינס יהיה כשיר. ז'אורז'יניו סיפר אתמול על הקלה בכאבים בקרסולו וייתכן שיחזור לסגל לקראת המשחק. בבית"ר החליטו בשלב זה לא לשחרר שחקנים עד לאחר המשחק נגד מכבי נתניה. מכבי נתניה מעוניינת בחן דילמוני, הפועל אשקלון ורעננה בציון צמח, לאור ועקנין מספר הצעות מהלאומית, אך בשלב זה אין החלטה לשחרר אף אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully