וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה הקומית "מרפי בראון" חוזרת לתחייה עם פרקים חדשים

25.1.2018 / 0:44

הקומדיה הקלאסית זוכת האמי, ששודרה בהצלחה בין השנים 1988 ל-1998 ועקבה אחר אשת חדשות חכמה ורווקה בעשור החמישי לחייה, תחזור לטלוויזיה עם 13 פרקים חדשים

קנדיס ברגן מתוך "מרפי בראון". צילום מסך
קנדיס ברגן בפרק הראשון של "מרפי בראון"/צילום מסך

גל התחיות הטלוויזיוניות כבר נהיה שחוק, אבל אנחנו מוכרחים להודות שהרעיון הזה דווקא מעניין: "מרפי בראון" תחזור אל המסך עם פרקים חדשים. הסדרה הקומית זוכת האמי שודרה בהצלחה ברשת CBS בין השנים 1988 ל-1998 (וגם בישראל בערוץ 3 של פעם). היא עקבה אחר בראון (קנדיס ברגן), עיתונאית חוקרת מבריקה, דעתנית ורווקה בשנות ה-40 לחייה, העובדת לצד כמה דמויות משנה מצוינות בתוכנית חדשות. אופיה הנחרץ והעיקש הביא לכך שעשרות מזכירות אישיות שלה הגיעו והתפטרו בקביעות, גג חוזר בסדרה. בין היתר עברו בשולחן ההוא שחקנים כסאלי פילד, דון ריקלס, רוזי אודונל, בט מידלר ורבים אחרים בתפקידי אורח קצרים.

אחד מציוני הדרך הבולטים של הסדרה היה הריונה של מרפי בגיל 42 חרף היותה רווקה, מה שהביא את דן קוויל, סגן נשיא ארה"ב דאז (תחת ג'ורג' בוש האב), לגנות את דמותה. דבריו יצרו דיון ציבורי סוער שנמשך חודשים ורק הוסיף להצלחתה של "מרפי בראון". הנושא אף זכה להתייחסות מפורשת בפרק של הסדרה שהגיע אחרי הפולמוס וזכה ל-70 מיליון צופים.

העיסוק המתמיד של הסדרה באקטואליה מבטיח שחזרתה עתה אל עולם שונה בתכלית, 20 שנה אחרי שהסתיים גלגולה הראשון, יהיה אף הוא שונה. כעת כשיש בשלטון נשיא ששונא את התקשורת, מכל עבר ישנן חדשות דמה ותחרות הומה מצד גופי תקשורת חדשים ורשתות חברתיות.

לאורך עונותיה זכתה "מרפי בראון" בשבעה פרסי אמי, שניים מהם בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר, וחמישה לקנדיס ברגן על משחקה. אחרי זכייתה החמישית החליטה ברגן להפסיק להגיש את מועמדותה כדי לפתוח את הקטגוריה לתחרות בלעדיה. בשלב הזה עוד לא ידוע מי מהדמויות המוכרות תחזור מלבד זו של מרפי, אבל עמה תשוב גם יוצרת הסדרה המקורית, דיאן אינגליש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully