וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי פיטרה את המאמן ג'ייסון קיד, דיווחים: "יאניס שבור"

הבאקס החליטו לפטר את המאמן כשהקבוצה עומדת על מאזן של 22:23. הג'נרל מנג'ר ג'ון הורסט: "מאמינים שצריך לשנות את הגישה כדי להתקדם לשלב הבא ולבנות קבוצה שתרוץ לאליפות"

ג'ייסון קיד פוטר הערב (שני) ממילווקי. עוזרו של רכז העבר, ג'ו פראנטי, יחליף אותו באופן זמני ועד שהבאקס ימנו מאמן חדש. הוא יעמוד על הקווים במשחק מול פיניקס הלילה. מילווקי, תחת קיד, העמידה העונה מאזן 22:23, והיא במקום השמיני במזרח, מרחק משחק אחד מדטרויט שנמצאת במקום התשיעי ושני משחקים מניו יורק ניקס, לה גם יש משחק אחד עודף. מילווקי הפסידה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה, כולל 116:94 לפילדלפיה במשחק האחרון עם קריסה של 32:14 ברבע האחרון.

על פי דיווחים בארצות הברית, כוכב הבאקס יאניס אנטטוקומפו קיבל את הבשורה באופן קשה ונראה מרוסק ושבור, מה שכמובן מצביע על יחסים טובים עם המאמן ורכז העבר. ווג'נראוסקי ציין כי הפיטורים באו עקב העובדה שהקבוצה הידרדרה עד המקום השמיני במזרח, יחסים לא טובים בתוך המועדון וניכור. התפקיד מבוקש מאוד, הרבה בגלל יאניס אנטטוקומפו.

קיד בן ה-44 אימן ב-2013/14 בברוקלין ומשם המשיך למילווקי, אותה אימן מאז. כשחקן, היה רכז שנבחר עשר פעמים לאולסטאר וזכה באליפות היחידה בקריירה בגיל מבוגר עם דאלאס ב-2011. בסך הכול הוא העמיד ממוצעים של 12.6 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-8.7 אסיסטים למשחק במהלך הקריירה שלו.

הג'נרל מנג'ר של הבאקס ג'ון הורסט אמר: "אנחנו מעריכים את כל מה שג'ייסון עשה למען המועדון, אבל החלטנו לבצע שינוי בעמדת המאמן. אנחנו מאמינים בגישה רעננה ושינוי במנהיגות שאנחנו זקוקים להם כדי להמשיך לפתח את הקבוצה הכישרונית שלנו אל הרמה הבאה, מה שיקרב אותנו למטרה שלנו שהיא להתחרות על האליפות. ג'ייסון הוביל שינוי היסטורי במהלך העונה הראשונה שלו כאן והוביל את הקבוצה שלנו לשתי הופעות בפלייאוף. הוא גם שיחק תפקיד משמעותי בהשארת הבאקס במילווקי. אנחנו מודים לו על התרומה שלו ומאחלים לו כל טוב".

יאניס אנטטוקומפו עם מאמן מילווקי באקס ג'ייסון קיד. AP
אכזבה לשניהם. קיד ויאניס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully