וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלילה עם גורי אלפי" יורדת מהאוויר. הערכה: בשל עלויות גבוהות

22.1.2018 / 10:55

בשלב הזה התכנית במתכונתה הנוכחית לא צפויה לחזור, ואולם גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי יכול להיות שהתכנית תחזור בפורמט שבועי. אלפי נשאר בקשת וייפתח פרויקטים שונים, כמו למשל תכניות ספיישל לחגיגות ה-70 שנה למדינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הלילה עם גורי אלפי" יורדת מהאוויר לאחר שלוש עונות. ב"ידיעות אחרונות" פורסם הבוקר (שני) כי בקשת החליטו לסיים את העונה האחרונה בסוף פברואר, כחודש לפני התכנון המקורי. בשלב הזה התכנית במתכונתה הנוכחית לא צפויה לחזור, ואולם גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי יכול להיות שהתכנית תחזור בפורמט שבועי. אלפי נשאר בקשת וייפתח פרוייקטים שונים, כמו למשל תכניות ספיישל לחגיגות ה-70 שנה למדינה.

הסיבה להורדת התכנית היא עלויות כספיות גבוהות, שלאחר פיצול ערוץ 2 בנובמבר האחרון הפכו את התכנית ללא משתלמת עבור קשת. הלייט נייט מתמודד עם "הצנרת" של גיא לרר בערוץ 13 שמצליחה להניב לרוב נתונים נאים. על פי הגורם, התכנית של אלפי אמנם רשמה נתוני צפייה טובים אך ההחלטה על קיצור העונה נובעת משיקולים כלכליים שכן מדובר בעלויות גבוהות לכל תכנית ביחס לשעת השידור המאוחרת בעידן שאחרי הפיצול. יש לציין כי נתוני הצפייה היו נמוכים גם במושגי מדרגה שנייה.

אלפי עזב את ערוץ עשר ואת מערכת "גב האומה" בשנת 2015 לטובת המעבר לקשת. בסיום העונה ישודרו כ-200 תכניות. "היום בלילה עם גורי אלפי" זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2017.

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי מחלקת פיתוח התוכן של קשת תמוזג עם מחלקת התכניות. המחלקה החדשה תהיה תחת ניהולו של חיליק שריר, שיקבל לידיו את הסמכויות של מי שהיה סמנכ"ל הפיתוח עד לאחרונה, אסף בלכר - שצפוי לנהל מיזם חדש של KI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully