וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים מצאו חורים רציניים בעלילה של "חברים" שוודאי גם אתם פספסתם

18.1.2018 / 10:02

חזרתה של "חברים" לשידור בנטפליקס הביאה כמה מעריצים נלהבים לעשות את מרתון הצפייה ה-312 שלהם ב-10 עונות הסדרה - ואולי זו העובדה שקל לדלג ולהריץ לאחור שגרמה להם למצוא כמה חורים עלילתיים מאוד בולטים בה. מוכנים לעוד גילויים מרעישים?

ידעתם שג'ניפר אניסטון כמעט לא שיחקה את רייצ'ל ב"חברים"?/מערכת "סיפור בדקה"

הבעיה בסדרה כל כך טובה כמו "חברים" היא שבזכות מרתוני הצפייה האינסופיים בה, מעריצים מוצאים עוד ועוד טעויות בעלילה שבצפייה ראשונה, שנייה, שלישית ואפילו עשירית - היו עוברות בקלות מתחת לרדאר שלנו. עכשיו, כשהסדרה עלתה שוב לשידור בשירותי הסטרימינג של נטפליקס (למרות שאצלנו אפשר למצוא אותה בשירותי ה-VOD של HOT כבר מזמן), המעריצים חזרו לצפות בה שוב בפעם המי יודע כמה ועלו על כמה חורים רציניים בעלילה, שעל חלקם אולי עליתם קודם - אבל על רובם המוחלט ודאי לא.

מנרטיבים שמשתנים בצורה דרסטית מעונה אחת לאחרת ועד אינספור אי דיוקים עלילתיים - קבלו רשימה של 13 טעויות בעלילת הסדרה "חברים" ואנחנו מבטיחים מראש - שום מילה על הרומן הלעוס של רוס ורייצ'ל. כן, גם לדבר על זה כבר נמאס לנו.

חברים עונה 1. וורנר,
כל החורים בעלילה של הסדרה "חברים"/וורנר

1. רגע, רגע, בני כמה אתם?

הגילאים של שש הדמויות המרכזיות משתנים בחלוף העונות ולא בסדר הגיוני עולה. רוס גלר (דייוויד שווימר) בן 29 במשך שלוש עונות (השלישית עד החמישית) ולפני שאתם אומרים "טוב, אולי שלוש העונות נפרסו על גבי שנה עלילתית אחת" - אז לא. מאז נחגגו כמה חגי הודיה ומולד והשנים ללא ספק חלפו שם. כמו כן, בעונה השביעית גילינו שרייצ'ל גרין (ג'ניפר אניסטון) היא הצעירה מבין השישה, כי היא האחרונה ששינתה קידומת ל-30. אולם, בעונה הראשונה נאמר שג'ואי טריביאני (מאט לה-בלאנק) הוא הצעיר ביותר בחבורה, כשהוא רק בן 25.

הגילאים הותאמו לא פעם לבדיחות ששודרו בפרק. בפרק אחר מציין ג'ואי ששלושת הבנים בני אותו גיל – 29. אולם בפרק בו נולד בנו של רוס, מוניקה אומרת שהיא בת 26 וג'ואי בן 25. איך זה מסתדר עם העובדה שהוא לכאורה בגיל של רוס, אחיה הגדול? בכלל, מסתמן שלרוס יש אישו עם ימי הולדת, כי חוץ מהעובדה שהוא לא חגג אחד 3 שנים - עד שהוא כבר חוגג אחד זה קורה בשני תאריכים שונים. בשתי שיחות נפרדות עם ג'ואי וגונתר (ג'יימס מייקל טיילר) הוא מציין את החודש בו נולד: בשיחה עם ג'ואי הוא חושף שתאריך הלידה שלו הוא ה-18 באוקטובר, בעוד שלגונתר הוא מספר שנולד בדצמבר. לפחות קרוב. באותו פרק ממש, רייצ'ל מספרת לגונתר שהיא חוגגת את יום ההולדת שלה במאי, אולם בעבר היא חשפה שהיא בת מזל דלי, כלומר שהיא צריכה לחגוג בינואר או בפברואר. כאן זה כבר פחות קרוב.

עוד באותו נושא

פרנדלי קאט: טעויות ב"חברים" שלא תאמינו שפספסתם

לכתבה המלאה

2. הכרנו לפני?

צ'נדלר ורייצ'ל כל הזמן שוכחים אחד את השנייה. למעשה הם נפגשו לראשונה בחייהם לפחות ארבע פעמים שונות. פעם אחת הם נפגשו בפרק הפיילוט כשמוניקה גלר (קורטני קוקס) מציגה את רייצ'ל לראשונה לכל החברים, מלבד רוס כמובן (לפחות שם הם לא טעו). פעם אחרת הציגו את המפגש הראשון שלהם בפרק הפלשבק בעונה השלישית בו מכריזה רייצ'ל שהיא רוצה לשכב עם הגבר הראשון שתפגוש ואז היא פוגשת לראשונה בצ'נדלר בינג (מת'יו פרי). פעם נוספת הם לכאורה נפגשו לראשונה בפלשבק שמופיע בעונה החמישית, בפרק שבו צ'נדלר מאבד בטעות אצבע ברגל ובעונה העשירית זה קורה שוב כשהם נפגשים לראשונה במסיבה בקולג' ומתנשקים. באף אחת מהמקרים הם לא זיהו זה את זו.

רייצ'ל וצ'נדלר מכירים לראשונה?

רייצ'ל וצ'נדלר הכירו לפני בסדרה "חברים". צילום מסך
מתוך הסדרה "חברים"/צילום מסך

כנראה שלא...

רייצ'ל וצ'נדלר הכירו לפני בסדרה "חברים". צילום מסך
פלשבק מתוך הסדרה "חברים"/צילום מסך

3. צרפתית היא שפה קשה

בעונה העשירית אנחנו מגלים שפיבי בופה (ליסה קודרו) יודעת לדבר צרפתית שוטף כשהיא מנסה ללמד את ג'ואי לדבר בשפה עבור האודישן שלו. אולם, שתי עונות קודם לכן, פיבי לא מצליחה להבין את משמעות המילה הצרפתית הפשוטה "סו-שף" (עוזר שף) וחושבת שהסו-שף של מוניקה הוא הבוס שלה. טוב, בכל זאת חלפו 2 עונות, אולי יש לה קליטה ממש - אבל ממש - טובה לשפות?

סצנה מתוך הסדרה "חברים". צילום מסך
פיבי יודעת או לא יודעת צרפתית?/צילום מסך

4. רוס אוהב גלידה?

בעונה השביעית רוס מספר לחבריו שהוא לא אוהב גלידה כי היא קרה מדי וזה מכאיב לו לשיניים. כזה רוס מצדו. מצד שני, בעונה השנייה רואים אותו חולק גלידה עם מרסל הקופיף שלו ונראה שהוא עושה את זה שוב בעונה השישית עם החברה הצעירה שלו, אליזבת'. מזל שהוא לא נתפס פעם שלישית (גלידה).

רוס מ"חברים" אוכל גלידה. צילום מסך
נתפסת על חם! רוס אוכל גלידה בסדרה "חברים"/צילום מסך

5. תגידו, אתם נורמליים? זה ברוס ויליס!

צ'נדלר, רוס וג'ואי הביעו את אהבתם לסרט "מת לחיות", בכיכובו של ברוס ויליס, בכמה מפרקי הסדרה. אולם, כשהכוכב האהוב עליהם הגיח בדמות אביה של אליזבת' והמאהב של רייצ'ל, פול סטיבנס, אף אחד לא הבחין בדמיון המפתיע שלו לכוכב סרטי האקשן המוערץ. חשוד מאוד.

6. מי שכבה לראשונה עם רוס?

בעונה הראשונה רוס מגלה שאשתו לשעבר, קרול וויליק, היא האישה היחידה שאי פעם שכב איתה, אולם – המידע הזה סותר את מה שקורה בעונה השביעית, כשצ'נדלר מספר שרוס שכב עם המנקה מהמעונות שלהם בתקופת הקולג'. אם זה באמת נכון, הוא לא יכול היה לאבד את הבתולים שלו פעמיים - גם לקרול וגם לאיזו מנקה רנדומלית. רוס הזה מלא בסתירות, אתם שמים לב?

7. לא לבכות צ'נדלר

בעונה השישית החברים מנסים להוציא דמעה מעיניו של צ'נדלר, לאחר שזה טוען שאינו מסוגל לבכות. על מי אתה עובד צ'נדלר בינג? בכית בלי סוף בפרידה שלך מקאת'י בעונה הרביעית וגם כשהתבקשת להיות השושבין בחתונה של רוס. הכי דמעות תנין שלך.

8. טעות באולם

המעריצים ודאי זוכרים שלצ'נדלר עלה הרעיון להציע נישואים למוניקה לאחר שנודע לו כי שמה מופיע ברשימת ההמתנה לחתונה במוזיאון יוקרתי. אולם, כשהגיע יום החתונה בעונה השביעית - נראה שהשניים החליטו לשנות מקום בדקה ה-90. הדמויות מתייחסות לכך שהחתונה נערכת בבית מלון כמה פעמים במהלך הפרק, כשג'ואי וצ'נדלר קופצים לא פעם לחנות המזכרות של המלון.

9. המפתח המסתורי של רייצ'ל

בפרק חג ההודיה בעונה העשירית החברים מגלים שננעלו מחוץ לדירה של מוניקה וצ'נדלר אחרי שהגיעו מאוחר לארוחת הערב. רייצ'ל מצליחה בסוף למצוא מפתח ישן מהתקופה שגרה עם מוניקה ולפתוח את הדלת. הבעיה היא שהמפתח הישן של רייצ'ל בכלל לא אמור להתאים למנעול, כי בעונה השמינית הוא הוחלף בעקבות דליפת גז בדירה. זוכרים? הכותבים כנראה שכחו.

10. 18 חודשי היריון

בפרק הפיילוט של הסדרה, החברים מדברים על העובדה שקרול, אשתו לשעבר, היא לסבית כעל משהו שהתגלה ממש לא מזמן, אולם בפרק הפלאשבק בעונה השלישית, שמתרחש שנה שלמה לפני פרק הפיילוט, רואים את קרול מספרת לרוס שהיא לסבית - בזמן שהיא נושאת בבטנה את בנו, שנולד רק בסוף העונה הראשונה - לפחות שנה וחצי אחרי הזמן בו נודע שאמו לסבית. כן. זה היריון ממש ארוך.

11. סיפורי ילדות נשכחים

לפיבי הייתה ילדות קשה, היא הזכירה את זה לא פעם בסדרה. במקרים רבים היא טענה שאביה ברח עוד לפני שנולדה, אבל אז באחד הפרקים בעונה החמישית כשאביה הופיע הוא שיתף אותה בשיר שהיה שר לה כל יום לפני השינה. אז רגע, מתי הוא בעצם ברח?

12. מוניקה לא מקיימת הבטחות

מוניקה שכחה מהבטחותיה כשהחליטה לקרוא לבנה המאומץ ג'ק, על שם אביה. בעונה השמינית היא אמרה שתרצה לקרוא לבנה הראשון דניאל ובעונה התשיעית הבטיחה שתקרא לו ג'ואי. העיקר שג'ואי לא נעלב בסוף.

13. רוס הוא נס רפואי?

ונקנח בעוד מידע סותר על דמותו של רוס. בעונה השביעית, אביה של רוס ומוניקה, ג'ק, סיפר שהוא וג'ודי היו חייבים להתחתן כי היא נכנסה להריון. אממה, בעונה השביעית הוא בכלל טען שהם ניסו להיכנס להיריון הרבה זמן והרופאים אמרו שרוס הוא למעשה "נס רפואי". מי אתה בעצם רוס? ספר לנו.

רוס מ"חברים". צילום מסך
כן כן, שמענו אותך/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully