וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא החתימה את החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס

16.1.2018 / 21:05

חיזוק מפתיע לירוקים מכפר סבא: החלוץ בן ה-33, שהיה מועמד בתחילת העשור למכבי חיפה ונבחן בהמשך בבית"ר ירושלים ובהפועל תל אביב, ינסה לפתור את הבעיה ההתקפית של מסאיי דגו

חלוץ הפועל כפר סבא דרוידאס שרנאס. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
שרנאס יחדיו עם סוכניו מאיר ריפמן וטום מור/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא ביצעה הערב (שלישי) חיזוק מפתיע, כאשר החתימה את החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. שרנאס בן ה-33, שהיה מועמד בתחילת העשור למכבי חיפה והפועל תל אביב ובשנת 2014 נבחן בבית"ר ירושלים, חתם על החוזה באמצעות סוכניו מאיר ריפמן וטום מור. החלוץ ינסה לפתור את הבעיה ההתקפית שנוצרה לאור המחלוקת עם רועי זיקרי (לא נכלל בסגל במשחקים האחרונים בעקבות המשא ומתן שניהל עם הפועל תל אביב) ולעזור לסגנית מוליכת הליגה הלאומית לחזור לליגת העל.

שרנאס סיים את עונת 2017 בליגה הליטאית כמלך השערים עם 18 כיבושים ב-29 משחקים במדי ז'לגיריס, אליה חזר לקדנציה שנייה בתחילת השנה שעברה. בקדנציה הקודמת (2015) כבש שם 17 שערים. לפני כן שיחק בין היתר בווידז'ב לודז' וזגלבי לובין הפולניות, גזיאנטפספור ואלניאספור הטורקיות, רוס קאונטי הסקוטית ואפילו בילה תקופה בפרת' גלורי מהליגה האוסטרלית. במדי נבחרת ליטא יש לו חמישה שערים ב-36 משחקים.

עוד בנושא:

ליגה לאומית: אחי נצרת הפסידה 1:0 לעפולה, 2:4 לנצרת עילית על חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully