וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר סיל נחקר במשטרה בחשד לתקיפה מינית של שחקנית

16.1.2018 / 17:43

הזמר האנגלי סיל נמצא בחקירה פלילית בחשד שתקף שחקנית. לטענתה, כשנכנסה למטבחו להשיב לו את מייבש החסה, הוא כפה את עצמו עלי, ניסה לנשק אותה וחפן את שדיה. הדבר שהניע אותה להעיד על כך הוא קריאתו של סיל עצמו לנשים לשתף במקרי הטרדה שחוו

סיל בהופעה באמפי פארק רעננה, ישראל. נמרוד סונדרס
הזמר סיל בהופעה באמפי פארק רעננה/נמרוד סונדרס

הזמר האנגלי סיל נמצא בחקירה פלילית בחשד לתקיפה מינית. שחקנית בשם טרייסי בירדסל העידה בפני אתר TMZ כי היא וסיל היו שכנים בלוס אנג'לס בסתיו 2016. היא אמרה כי הם פיתחו ידידות קרובה, אבל לא יותר מזה, עד לתקרית בביתו של הזמר.

בירדסל טענה כי יום אחד נכנסה למטבחו של סיל כדי להחזיר לו מייבש חסה שהשאילה ממנו, כשלפתע הוא התנפל עליה. לטענתה, הזמר כפה את עצמו עליה, בניסיון לנשק אותה. היא אמרה כי צעקה "מה אתה עושה?!", וסיל השיב לה "אני מנשק אותך!".

סיל, היידי קלום. Jason Merritt, GettyImages
סיל וגרושתו, היידי קלום/GettyImages, Jason Merritt

בירדסל טוענת כי אז סיל השמיע הערות על בגדיה, רמז כי הזמינה את זה והחל לחפון את שדיה. לדבריה היא דרשה ממנו להפסיק. לאחר מכן סיל הזמין אותה לשבת על הספה לידו, ומאחר שהייתה בהלם וצייתה לבקשתו. סיל, הוסיפה וטענה בירדסל, שוב החל להקניט את לבושה וחפן אותה פעם נוספת. לאחר התקרית הזאת היא ניתקה את הקשר איתו.

בירדסל אמרה כי החליטה לשתף במקרה לאחר שראתה את סיל מתייחס לאופרה ווינפרי ולהארווי ויינשטיין, וקרא לנשים לשתף בהטרדות מיניות שחוו.

סיל מסר לתקשורת הזרה כי הוא מכחיש את הטענות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully