וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים פרצו לדירה בגלל בכי תינוק - ומצאו את חברם ללא רוח חיים

16.1.2018 / 13:14

קולות בכי של פעוט החרידו את השכנים במזכרת בתיה, שנאלצו להזעיק שוטרים. אלה פרצו פנימה וגילו את רפ"ק ירון שלוש, קצין מוערך בן 45, מוטל מת על הריצפה לאחר שלקה בלבו - לעיני בנו בן ה-3, שעדיין ישב בכיסא ההאכלה, ולא הפסיק למרר בבכי

קולות בכי בלתי פוסקים של פעוט, שבקעו ביום ראשון מבית במזכרת בתיה, גרמו לשוטרים ממרחב שפלה לפרוץ לדירה - שם גילו השוטרים את חברם, רב-פקד ירון שלוש, ללא רוח חיים לאחר שלקה בלבו - מול בנו בן השלוש, שנותר בכיסא האכלה ומירר בבכי.

שלוש, בן 45, שירת במרחב שרון ונחשב לקצין מוערך במשטרה, בה שימש כסגן ראש אגף המבצעים במרחב שרון קודם לכן שירת בתלנת ראשון לציון. מותו המפתיע היכה בתדהמה את חבריו כולל צמרת המשטרה. הוא שהה עם בנו הפעוט בביתם, כשאשתו - גם היא שוטרת, בתחנת יבנה - הייתה בסיור לימודי מטעם היחידה.

בשלב מסוים באותו ערב, השכנים שמעו בכי מביתו של שלוש וניסו להיכנס לדירה, שהייתה נעולה מבפנים. משהבינו שהבכי לא נפסק, הזעיקו השכנים שוטרי סיור מתחנת משטרת רחובות, שפרצו פנימה וגילו את חברם שוכב על הרצפה מחוסר הכרה לאחר שלקה בליבו.

עוד בוואלה! NEWS
החגיגות היו מוקדמות: זה מה שעלול לקרות ביום שאחרי אבו מאזן
גרמניה: הרשויות פשטו על בתיהם של עשרה חשודים כסוכנים איראנים
בית זוועות בקליפורניה: 13 ילדים נכלאו על ידי הוריהם בשלשלאות

ירון שלוש, קצין משטרה שמת לצד בנו, עם משפחתו. -, מערכת וואלה! NEWS
השוטרים פרצו לדירה וגילו את חברם מוטל על הרצפה לעיני בנו הפעוט. שלוש עם אשתו ובנו/מערכת וואלה! NEWS, -
בניין מועצת מזכרת בתיה. אתר המועצה, צילום מסך
הבכי הבלתי פוסק הטריד את השכנים. מזכרת בתיה/צילום מסך, אתר המועצה

צוות מגן דוד אדום שהוזעק לדירה, ביצע ברפ"ק שלוש פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. "אנחנו המומים, מדובר באחד הקצינים הבולטים במרחב", אמר חברו למרחב שרון. קצין אחר הוסיף כי "מדובר באדם בריא וחזק, אהוב במיוחד בקרב השוטרים והמפקדים. שלוש הובא למנוחות בבית העלמין באשקלון, בהשתתפות בכירים בסגל הפיקוד של המשטרה, בהם ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, ניצב גילה גזיאל, מפקד מחוז הדרום ניצב מוטי כהן ומפקד מחוז המרכז, ניצב עמי אשד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully