וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט פנה לתושבי עזה: "השקיעו בחיים שמעל האדמה או שתמותו תחתיה"

שר החינוך התייחס לאיתור מנהרת הטרור בגבול רצועת עזה, בנאום שנשא בפורום הסגנים בשלטון המקומי. "בתוך כשנה נוכל להגיד שאיום המנהרות מעזה נעלם", הבטיח. "מדהים לראות את ההשקעה במנהרות בעזה. זה הפרויקט הלאומי שלהם, במקום להשקיע בבתי הספר"

שר החינוך נפתלי בנט,  מתייחס למצב בעזה, כנס פורום הסגנים, 15 בינואר 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
בנט פנה לתושבי עזה, השר אריאל קיבל אות הוקרה. כנס פורום הסגנים בשלטון המקומי, היום/מערכת וואלה! NEWS, --

שר החינוך נפתלי בנט פנה היום (שני) לתושבי רצועת עזה, בנאום שנשא בכנס פורום הסגנים בשלטון המקומי: "הניחו את ידיכם מהטרור, השקיעו בחיים למעלה מהאדמה ולא מתחתיה. אחרת, גם את מותכם תמצאו מתחת לאדמה", אמר בנט.

"בחודשים האחרונים מערכת הביטחון וצה"ל עסוקים באופן שיטתי בהשמדת מערך מנהרות הטרור החודרות מעזה למדינת ישראל", אמר בנט, שהוסיף כי "תוך כשנה נוכל לבשר שאיום מנהרות התקיפה בעזה חלף". הוא ציין כי במבצע צוק איתן חל מפנה במערכה נגד מנהרות הטרור והושמדו מנהרות באופן שיטתי.

"מדהים לראות את היקף ההשקעה של משאבי כוח האדם שחמאס משקיעים בפרויקט המנהרות, זהו הפרויקט הלאומי שלהם. אני אומר מכאן לתושבי עזה, תשקיעו בבתי הספר ותפסיקו להשקיע בטרור", קרא השר.

שר החקלאות, אורי אריאל, קיבל בהמשך הכנס אות הוקרה על תמיכתו בשלטון המקומי, שאותו כינה "הנציג האמיתי של הממשלה מול התושבים". יו"ר פורום הסגנים, אורי בוסקילה, אמר כי "השר אריאל הוא ידיד אמת של נציגי השלטון המקומי בכל משרד שבו הוא מכהן", והוסיף כי ההערכות לבחירות בשלטון המקומי באוקטובר הקרוב מחייבת גישה שונה: "תם עידן הפלקטים והפליירים ברחובות. הרשת החברתית החליפה את כיכר העיר ושיח הרשתות החליף את חוגי הבית. מי שישכיל לצעוד עם הטכנולוגיה יקצור את הפירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully