וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: אליניב ברדה ישמש כעוזר מאמן שני

14.1.2018 / 12:47

הקפטן ממתין לבדיקות נוספות שיקבעו אם ומתי יוכל לחזור למגרשים. בינתיים, האלופה מצאה לו תפקיד מקצועי והבהירה שלא מדובר בהודעת פרישה. ברדה: "לא יכול לתרום במגרש, אז אתרום מהספסל"

באדיבות ערוץ 10

אליניב ברדה יעבור בעוד מספר שבועות בדיקות רפואיות נוספות ורק אחרי הפענוח שלהן ניתן יהיה לקבוע מתי ואם יוכל לחזור למגרשים. כזכור, ברדה התמוטט באימון הקבוצה בחודש נובמבר האחרון בעקבות אי תפקוד לבבי, ומאז לא שיחק באופן פעיל. האבחנה הסופית בנוגע למצבו טרם התקבלה, אולם ישנה סבירות לא קטנה שלא יוכל לחזור לשחק בצורה סדירה. בינתיים, הפועל באר שבע כבר מצאה לו תפקיד מקצועי. היום (ראשון) הודיעה האלופה כי הקפטן הוותיק מונה לעוזר מאמן שני.

"אין הדבר מעיד כלל על פרישה של ברדה או כוונה שכזו", הבהירו בבאר שבע בהודעה הרשמית על המינוי. "הכוונה היא להיעזר בנסיונו הרב של אליניב בתקופה זו בה אינו משחק, וברדה יחל בתפקידו כבר מהמשחק הערב".

עוד בנושא

הערב: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (20:30, ספורט 1)

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, אליניב ברדה. ברני ארדוב
תפקיד חדש. אליניב ברדה/ברני ארדוב

"זה לא סוד שתמיד אני רוצה לעזור ולתרום מהיכולות והידע שלי", אמר ברדה. "כרגע, עד לבדיקות, אני לא יכול לעשות את זה במגרש, אז אעשה זאת מהספסל ובאימונים".

ברק בכר אמר: "אני מאוד שמח להיעזר בניסיון הרב של ברדה, גם בניסיון שלו במגרש ובוודאי כמנהיג. עד שהוא יחזור למגרש, ניעזר ביכולות שלו כאחד מאנשי הצוות המקצועי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully