וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלמת מברוקלין טוענת: עזיז אנסרי תקף אותי מינית

14.1.2018 / 9:15

צעירה שיצאה עם הקומיקאי לתקופה קצרה, חשפה במגזין "Babe" כיצד כפה עליה יחסי מין בביתו, תוך שהיא מאותתת לו כי אינה מעוניינת בכך. היא טוענת כי חשה מושפלת, ומצאה צורך לספר את סיפורה אחרי שראתה את אנסרי עונד את סיכת "הגיע הזמן" בטקס גלובוס הזהב

עזיז אנסרי. GettyImages
עזיז אנסרי עונד את סיכת "הגיע הזמן" בטקס גלובוס הזהב בשבוע שבר/GettyImages

עזיז אנסרי, אחד מהקומיקאים האהובים בארה"ב וזוכה שני פרסי אמי לתסריט עבור "מומחה לכלום", הוא המצטרף הטרי לרשימה המפוקפקת של כוכבי בידור שמעורבים בניצול מיני של נשים. צלמת בת 23 מברוקלין, המכנה את עצמה "גרייס" כדי לטשטש את זהותה, גוללה את סיפורה באריכות למגזין "Babe". המקרה אירע לפני ארבעה חודשים, במסיבה שאחרי טקס האמי, בו אנסרי, כאמור, היה אחד הזוכים.

על פי גרסתה של גרייס, אנסרי והיא פלירטטו במהלך המסיבה והיא הסכימה לתת לו את מספר הטלפון שלה. בתום שבוע של חילופי הודעות, היא הסכימה להיפגש עמו. אחרי ארוחת ערב קצרה, שבה לדבריה הקומיקאי נראה חסר מנוחה ברצונו לסיים מהר ככל האפשר, הלכו השניים לדירתו. "הוא אמר משהו בסגנון 'למה לא תשבי לרגע', ושניות לאחר מכן הוא התחיל לנשק אותי. היד שלו הייתה על החזה שלי. הוא התחיל להפשיט אותי ואז התפשט בעצמו. אני זוכרת כמה לא בנוח הרגשתי לגבי המהירות שבה הדברים התקדמו". כשאנסרי אמר לה שהוא הולך להביא קונדום, עצרה אותו גרייס במילים 'בוא נירגע לשנייה. בוא רק נירגע". אנסרי לא התייחס להססנותה והמשיך להתקדם בתקיפות עם מין אוראלי. "הכל קרה מאוד מהר. הכל נגמר תוך עשר דקות, מלבד סקס של ממש".

עזיז אנסרי. GettyImages
"פיזרתי סימנים באופן מילולי ובשפת גוף שאני לא מעוניינת"/GettyImages

גרייס מתארת כיצד אנסרי דחף שתי אצבעות במורד גרונה, ואז הכניס אותן אל תוך איבר המין שלה. היא טוענת שהוא ניסה מספר פעמים להכניס את ידה אל תוך מכנסיו, על אף שהביעה חוסר נוחות באופן מילולי ובשפת גוף. "אני יודעת שפיזרתי סימנים שאני לא מעוניינת. אני לא חושבת שהוא הבחין בהם, או שאם הוא הבחין - העדיף להתעלם". בהמשך המפגש היא מתארת כיצד הקומיקאי הוביל אותה לחדר עם מראה גדולה, נצמד אליה מאחור ושאל "איפה את רוצה שאזיין אותך?". לטענתה, "לא רציתי בזה בכלל, לא רציתי לעשות את זה איתו. אבל הוא המשיך לשאול. אז אמרתי 'בפעם הבאה', והוא שאל 'אם אמזוג לך כוס יין נוספת, האם תחשיבי את זה לדייט שני?'".

אחרי שנכנסה לחדר האמבטיה ויצאה ממנו נסערת, שאל אותה אנסרי אם היא בסדר. היא השיבה "אני לא רוצה להרגיש שמכריחים אותי כי אז אשנא אותך. אני מעדיפה לא לשנוא אותך". אחרי שהשיב לה, "זה רק כיף כששני הצדדים נהנים", היא חשבה שהרמז הובן, אך התבדתה. אנסרי המשיך לרמוז לרצונו שתבצע בו מין אוראלי. "הרגשתי שלוחצים עליי. זה היה הדבר הכי לא צפוי באותו רגע, אמרתי לו שאני מרגישה לא בנוח, והוא המשיך. לבסוף נעניתי לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עזיז אנסרי. GettyImages
כיצד תנהג כעת נטפליקס? אנסרי וכוכבי "מומחה לכלום" בטקס ה-AFI/GettyImages

כשאנסרי ניסה לכופף אותה שוב ודחף את אצבעותיו במורד גרונה, היא קמה וניסתה לעזוב. הוא הזמין עבורה מונית אובר, אבל לא אפשר לה לעזוב לפני שהעניק לה "נשיקת פרידה" אגרסיבית נגד רצונה. "בכיתי כל הדרך הביתה. הרגשתי מחוללת. השעה האחרונה הייתה לגמרי מחוץ לשליטתי". ביום שלאחר המקרה שלחה גרייס לקומיקאי הודעת טקסט בה סיפרה על תחושותיה. הוא התנצל וטען כי "כשל בלקרוא דברים".

אחרי שניסתה להדחיק את המפגש הטראומתי, הזכרונות צפו מחדש כשאנסרי זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן הקומי הטוב ביותר בשבוע שעבר. "זה היה כואב לראות אותו מקבל פרס. זה גרם לי להתכווץ מבושה, לראות אותו עונד את סיכת 'הגיע הזמן'. אני חושבת שזה הצית את האש, וגרם להכל להיראות אמיתי... אני מאמינה שנוצלתי על ידי עזיז. הוא לא הקשיב לי והתעלם ממני. זאת הייתה החוויה הגרועה ביותר עם גבר שידעתי בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully