וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יוסיפ איבנצ'יץ' חתם

החלוץ ששוחרר מהפועל אשקלון הצטרף לקבוצה של ניר קלינגר וערך כבר אימון בכורה. איבנצ'יץ', שחוזהו צפוי לעבור בראשון בבקרה, עשוי להיות בסגל מול הפועל באר שבע. על מעברו הצפוי לחיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

יוסיפ איבנצ'יץ' הפועל חיפה. האתר הרשמי,
חדש בכרמל. איבנצ'יץ' עם יואב כץ/האתר הרשמי

הפועל חיפה מתחזקת: הקבוצה הודיעה היום על החתמתו של יוסיפ איבנצ'יץ', החלוץ הקרואטי ששוחרר מהפועל אשקלון. איבנצ'יץ', שעל מעברו הצפוי לחיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ערך כבר היום אימון בכורה בקבוצה של ניר קלינגר ומחר חוזהו צפוי להיות מאושר בבקרה, כך שהוא עשוי להיות בסגל למשחק הליגה בראשון (20:30) מול האלופה הפועל באר שבע. לפני הפועל אשקלון, איבנצ'יץ' בן ה26 שיחק בעבר בין היתר ברייקה בקרואטיה ובשריף טיראספול אלופת מולדובה והוא יחזק את החוד האדום לצידם של אלון תורג'מן ועדן בן בסט וינסה להגדיל את התפוקה של ההתקפה האדומה שסיפקה 26 שערים ב-17 מחזורים, 14 שערים פחות מבית"ר ירושלים.

כזכור, איבנצ'יץ' שוחרר ביום חמישי מהפועל אשקלון במטרה לחתום בהפועל חיפה והוא יהיה הזר השישי של הקבוצה והרכש השני בחלון ההעברות אחרי צירופו של ריסטו מיטרבסקי. איבנצ'יץ', 26, כבש שלושה שערי ליגה בעונה שעברה באשקלון והעונה הספיק לכבוש שני שערים ב-11 מחזורים. החלוץ הקרואטי שיודע לשחק גם כקיצוני בצד ימין, גדל בזאדאר ושיחק בשורותיה ארבע עונות עד שעבר לרייקה ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully