וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.1: ריאל מדריד בעקבות מאורו איקרדי, מאבק אחר לאון ביילי

בספרד טוענים שפרס הקצה 100 מיליון יורו לרכש בינואר, כוכב אינטר המועמד המוביל. הגדולות באנגליה רוצות את הגרמני הצעיר, מסי שלח מסר להנהלת ברצלונה, מחרז בדרך לארסנל?

רויטרס

בווידאו: תקציר ה-2:2 בין סלטה ויגו לריאל מדריד

העברות

* אנדראס כריסטנסן חתם על חוזה חדש בצ'לסי, לארבע וחצי השנים הקרובות.

* סטוק סיטי רכשה את המגן הימני של רובין קאזאן ואוסטריה מוריץ באואר, שחתם לארבע שנים וחצי אצל הפוטרס.

* ניקולה מיטרוביץ', הקשר בן ה-31 שזכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות ושיחק גם בבני יהודה, חתם לחצי שנה בוויסלה קרקוב עם אופציה לשנה נוספת, אחרי שהחל את העונה בנפרדק הסרבית. הוא יתאחד עם ז'ואן קאריו, מי שהיה עוזר המאמן (של פאולו סוזה) כששיחק בווידאוטון ההונגרית.

* ברונו לוז, 29, שחקן הכנף הפורטוגזי ששוחרר בשבוע שעבר ממכבי אחי נצרת ושיחק לפני כן גם בהפועל ירושלים בליגה הלאומית, עבר לרדומיאק רדום מהליגה השלישית בפולין.

* אייטור קראנקה, בלם העבר של ריאל מדריד ומי שהיה עוזרו של ז'וזה מוריניו ולאחר מכן אימן את מידלסברו, מונה למאמנה החדש של נוטינגהאם פורסט.

* סנדרו, הקשר הברזילאי בן ה-28 ששיחק בטוטנהאם ובשנה האחרוה היה באנטליהספור הטורקית, עבר בהשאלה עד סוף העונה לבנבנטו, נועלת טבלת הסרייה A. לקבוצה האיטלקית תהיה אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה, גם אם תרד ליגה.

* צ'לסי השאילה לסנדרלנד את הבלם האנגלי בן ה-20 ג'ייק קלארק-סולטר.

* ווסלי סניידר הוצג כשחקנה החדש של קבוצת אל גראפה הקטארית, אליה עבר בשבוע שעבר מניס הצרפתית. שיאן ההופעות של נבחרת הולנד קיבל את החולצה מספר 10.

* איבן טומ'צאק, המגן הקרואטי בן ה-28 של מכלן, עבר לקלאב ברוז' תמורת 1.5 מיליון יורו עם חוזה לשלוש שנים וחצי. חרמן מרה הקולומביאני (27) עשה את הדרך ההפוכה.

* החלוץ פדריקו מלקיורי (31) הושאל מקליארי לקארפי מהליגה האיטלקית השנייה.

* לגיה ורשה הפולנית ממשיכה להתחזק והפעם רכשה ממונפלייה תמורת חצי מיליון יורו את הבלם הצרפתי וויליאם רמי בן ה-26.

* נבחרת צ'ילה מינתה את ריינאלדו רואדה למאמנה החדש (לידיעה המלאה).

שמועות

* בספרד טוענים שימיו של זינדין זידאן בריאל מדריד ספורים, והסיכויים שיישאר גם בעונה הבאה נמוכים מאוד. המועמד המוביל להחליפו כרגע הוא מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב, אותו פלורנטינו פרס מעריך כבר שנים רבות.

* פלורנטינו פרס הקצה לזידאן 100 מיליון יורו לחלון הנוכחי והוא מעוניין להתחזק באופן מיידי. השם הראשון ברשימה הוא זה של מאורו איקרדי.

* על פי "דון באלון", ליאונל מסי לא מעוניין שברצלונה תמשיך להתחזק בחלון הנוכחי, ולא רוצה לראות את אנטואן גריזמן מצטרף. לטענתו, ההתקפה כבר חזקה מספיק לאחר צירופו של פיליפה קוטיניו.

* ארסנל סימנה מחליף אפשרי לאלכסיס סאנצ'ס: ריאד מחרז, המבוקש גם אצל ליברפול.

* ליברפול שוקלת את לנסות ולפנות לרומא בנוגע לקשר המצוין קווין סטרוטמן.

* יובנטוס דורשת מצ'לסי לא פחות מ-60 מיליון ליש"ט עבור אלכס סנדרו - מחיר שהבלוז לא צפויים לשלם.

* תומא למאר ממונאקו הוזכר כמועמד להצטרף לליברפול כמחליף של פיליפה קוטוניו, אולם באנגליה טוענים שגם ארסנל הצטרפה למירוץ, בתקווה שיחליף את אלכסיס סאנצ'ס.

* צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד מנהלות מאבק על כוכבה הצעיר של באייר לברקוזן לאון ביילי, המוערך ב-40 מיליון ליש"ט.

* ווטסהאם וסלטיק נאבקות על קשר נבחרת ויילס וסטוק סיטי, ג'ו אלן, המוערך בכ-15 מיליון ליש"ט.

* מרואן פלאיני אמר לז'וזה מוריניו שהוא לא מעוניין להישאר במנצ'סטר יונייטד, כך על פי "סאן".

* ב-ESPN טוענים שליברפול תהיה מוכנה למכור את דניאל סטארידג' בחלון הנוכחי. סאות'המפטון ו-ווטסהאם הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

לאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. AP
מבוקש אצל כל הגדולות. ביילי/AP

* פלמייראס מעכבת את עסקת יירי מינה, אבל המעבר של הבלם הברזילאי לברצלונה צפוי להתבצע ביממה הקרובה.

* "דון באלון" מדווח: כריסטיאנו רונאלדו עדיין מעוניין לעזוב את ריאל מדריד ולחזור לפרמיירליג, ולאור חוסר ההתעניינות מצד האקסית מנצ'סטר יונייטד נראה כי צ'לסי היא האופציה המועדפת עליו.

* ארסנל הפחיתה את דרישתה הכספית על אלכסיס סאנצ'ס, ונראה כי הכוכב הצ'יליאני יעבור למנצ'סטר סיטי בקרוב. על פי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, נותר רק לדעת מה יהיה המתווה. אם אלכסיס יעבור עכשיו הוא יקבל מענק חתימה של 15 מיליון ליש"ט וארסנל תקבל 20 מיליון. אם יעבור רק בקיץ כשחוזהו מסתיים, מענק החתימה שלו יהיה כפול ויעמוד על 30 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה חייבת לפנות מקום בתקציב שכר השחקנים אחרי החתמת פיליפה קוטיניו ולאור הצטרפותו הקרבה של הבלם ירי מינה, ועל פי "ספורט" הקטלאני חאבייר מסצ'ראנו וארדה טוראן יעזבו עוד החודש, ראפיניה יושאל והמועדון מוכן לקבל הצעות גם על ג'רארד דאולופאו ואנדרה גומש.

* נאסר על חלאיפי, נשיא פריס סן ז'רמן, התראיין ל"לה סטמפה" האיטלקי והבהיר: "אם היינו מעוניינים להחתים את פאולו דיבאלה, היינו פונים ליובנטוס. אני יכול להגיד שכרגע הוא לא המפתח לעתיד של פ.ס.ז'".

* ג'וני אוואנס ממשיך להיות שם מבוקש אצל הגדולות, ועל פי BBC ספורטס השתיים שכבר פנו לווסט ברומיץ' בעניינו של הבלם הן ארסנל ומנצ'סטר סיטי.

* יוסיין בולט, המדליסט האולימפי מג'מייקה ושיאן העולם בריצות ל-100 ו-200 מטר, ממשיך לחלום על קריירה ככדורגלן. בולט הודיע כי יגיע לתקופת מבחנים בחודש מרץ אצל בורוסיה דורטמונד, אך הוא מכוון מטרה לשחק אך ורק במדי מנצ'סטר יונייטד.

* לוקאס מורה נערך לקראת פרידה מפריס סן ז'רמן ואחרי שדחה הצעה מנאנט, הוא מעוניין לעבור למנצ'סטר יונייטד במהלך החלון הנוכחי.

* אייטור מונרוי, הקשר הספרדי בן ה-30 ששוחרר בקיץ ממכבי פתח תקוה, מנסה לחזור לרומניה והחל להתאמן עם דינמו בוקרשט.

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס חוגג. רויטרס
שכר של 13 מיליון ליש"ט לעונה. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully