וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין דיי שוחרר רשמית מהפועל ירושלים: "מאחלים לו בהצלחה"

3.1.2018 / 18:30

הנהלת האדומים הודיעה על סיום ההתקשרות עם הפורוורד האמריקאי שאכזב את הצוות המקצועי. הפועל ירושלים: "הגענו להחלטה משותפת". על האפשרות שישוחרר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

עריכה: תום זואילי

הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) רשמית על שחרורו של הפורוורד אוסטין דיי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט במועדון לא היו מרוצים מהיכולת המקצועית של הפורוורד האמריקאי ובימים האחרונים התנהלו מגעים מול סוכנו על התרת חוזהו.

מהפועל ירושלים נמסר הערב בהתייחס להחלטה כי: "לאחר פגישה שהתקיימה היום, הפועל ירושלים ואוסטין דיי הגיעו להחלטה משותפת על סיום ההתקשרות בינהם. הפועל ירושלים מבקשת להודות לאוסטין על תרומתו ומאחלת לו הצלחה בעתיד".

עוד בנושא

לפני כחודש פרסמנו לראשונה: אוסטין דיי ביקש להשתחרר מהפועל ירושלים
הפועל ירושלים: החל המו"מ הכספי לשחרור דיי, עתידו של אומיץ' תלוי בפרפרוגלו
דיי נמאס: על האכזבה הגדולה מאוסטין דיי בהפועל ירושלים

שחקן הפועל ירושלים אוסטין דיי. ברני ארדוב
סוף הדרך. אוסטין דיי/ברני ארדוב

דיי נבחר בדראפט של 2009 במקום ה-15 על ידי דטרויט, ושיחק במשך ארבע שנים בפיסטונס, במהלכן בילה חודשיים בקאזאן במהלך השביתה ב-NBA ב-2011. לאחר מכן עבר גם בממפיס, טורונטו, סן אנטוניו (היה בסגל בעונת האליפות ב-2014) ואטלנטה. לפני שנתיים הוא שיחק בפזארו, וקלע 21 נקודות למשחק בממוצע.

למרות הרקורד המרשים דיי לא הצליח להשתלב בהפועל ירושלים והביע בכמה הזדמנויות חוסר שביעות רצון מהאופן שבו הוא מופעל במגרש על ידי הצוות המקצועי. בליגה הישראלית דיי שותף בתשעה משחקים, קלע 12 נקודות בממוצע למשחק וקטף 4.2 ריבאונדים. לאחרונה הוא הוזכר כמועמד להצטרף לבולוניה ולקבוצות בליגה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully