וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין סיים את תפקידו בקראלה בלאסטרס ההודית

ההולנדי בן ה-53, שאימן בעונה שעברה את מכבי חיפה עד שפוטר בפברואר, שוב היה אחראי לפתיחת עונה לא מוצלחת ונפרד מקבוצתו "בהסכמה הדדית של הצדדים" ועקב "בעיות אישיות"

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
נפרד. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין ההולנדי התפטר היום (שלישי) מקראלה בלאסטרס ההודית. המאמן בן ה-53, שפוטר ב-13 בפברואר אשתקד ממכבי חיפה בעקבות כישלון מפתיחת העונה ולאחר הפסד 3:0 בדרבי החיפאי להפועל, סיים את תפקידו בקבוצה ההודית אחרי שזו פתחה את 2017/18 עם ניצחון אחד, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים בשבעה מחזורים והיא במקום השמיני מתוך עשר קבוצות. במחזור האחרון, שנערך ביום ראשון, היא הפסידה 3:1 בבית לבנגאלורו.

"קראלה בלאסטרס והמאמן רנה מולנסטיין החליטו להיפרד בצורה הדדית ומיידית בשל בעיות אישיות של ההולנדי", מסר מקור בקבוצה לאחד מאתרי האינטרנט המקומיים, The New Indian Express. קראלה בלאסטרס פתחה את העונה למרות שצירפה שמות נוצצים כמו ווס בראון האנגלי הוותיק ואפילו את דימיטר ברבאטוב, שרשם העונה ארבע הופעות ועדיין לא כבש.

מולנסטיין הוא מאמן נוסף בשרשרת מאמנים זרים שעבדו בישראל ונמצאים בעונה לא מוצלחת במיוחד. אלכסנדר סטנוייביץ' הסרבי, שאימן אף הוא במכבי חיפה, פוטר מפאוק סלוניקי אחרי פחות מחודשיים, פאולו סוזה סיים את תפקידו בפיורנטינה ומאז מאמן בסין, פטר בוס פוטר מבורוסיה דורטמונד אחרי רצף רע מאוד של תוצאות, אוסקר גרסיה התפטר/פוטר מסנט אטיין, פאקו אייסטרן מונה ופוטר מלאס פלמאס, סלבישה יוקאנוביץ' מאמן את פולהאם, ליטו וידיגאל את אבש הפורטוגלית ושוטה ארבלדזה מאמן את פחטקור טשקנט האוזבקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully