וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.12: לאון גורצקה קרוב להצטרף לבאיירן מינכן

בגרמניה טוענים שכוכב שאלקה יסכם בקרוב באופן רשמי על מעבר לאלופה בסיום העונה. ז'ורז'יניו מבוקש באולד טראפורד, ליברפול מחפשת קבוצה למרקוביץ', הבן של זידאן חתם בשוויץ

one

העברות

* אקס בית"ר ירושלים, ססאר ארסו, חתם בז'ימנסטיק מליגת המשנה בספרד אחרי שהוא הגיע לסיכום על סיום דרכו בקאירט אלמטי הקזחית.

* בנו של זינדין זידאן, אנסו זידאן, התיר את חוזהו באלבאס וסיכם בלוזאן השוויצרית. הקשר בן ה-22 רשם העונה שתי הופעות ליגת במדי אלאבס.

שמועות

* בגרמניה מדווחים שלאון גורצקה, אחד השמות החמים ביבשת, יסכם בקרוב על הצטרפותו הרשמית לבאיירן מינכן החל מהעונה הבאה. שחקן נבחרת גרמניה היה על הכוונת של קבוצות רבות באירופה, ביניהן ליברפול וארסנל. הוא אמור לעבור לבווארים בחינם, לאחר שחוזהו בשאלקה יגיע לסיומו.

* סוכנויות ההימורים באנגליה הציבו את סטיב מקלארן כמועמד המוביל לאימון נוטינגהאם פורסט, שפיטרה מארק וורברטון שפוטר הבוקר. מקלארן, שעזב בשבוע שעבר את תפקידו כעוזר מאמן מכבי תל אביב, מוביל את הרשימה בה נמצאים בין היתר גארי ברזיל, מרטין אוניל, רוי קין, גארי מונק וגאס פוייט.

* ליברפול והפלופ הסרבי לזאר מרקוביץ', מחפשים נתיב לפרידה לצמיתות. באנגליה טוענים שווטפורד היא המועמדת המובילה לקלוט את הקשר ההתקפי שהושאל בשנים האחרונות לפנרבחצ'ה, ספורטינג ליסבון והאל סיטי.

* שחקן נוסף שקיבל אור ירוק לעזיבה מיורגן קלופ הוא דניאל סטארידג'. החלוץ שכנראה יושאל עד תום העונה, מבוקש בסאות'המפטון.

* גלאטסראיי מעוניינת במגן אינטר, דוידה סנטון. האיטלקי בן ה-26 צפוי לקבל רשות לעזוב תמורת המחיר הנכון.

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת חיזוק למרכז הקישור ועל פי "איבנינז ניוז", השם החם הוא זה של שחקן נאפולי, ז'ורז'יניו. הוא מיועד לרשת את מקומו של מייקל קאריק.

* סנדרו ראמירס לא נמצא בתכניות של סם אלרדייס באברטון וניצב על הכוונת של שתי שכנות ספרדיות: ולנסיה ו-ויאריאל. בעונה שעברה הוא כבש 14 שערים במדי מלאגה.

* יובנטוס ככל הנראה לא תאריך את חוזהו של שטפן ליכטשטיינר, שיעזוב אותה אחרי שבע שנים ואת איטליה אחרי 10. המגן השוויצרי מבוקש בניס ומארסיי הצרפתיות.

* פורטו מתעניינת בבלם טרואה, כריסטוף הרל. הצרפתי בן ה-25 מופיע לראשונה העונה בליגה הבכירה במולדתו ועושה עבודה מצוינת.

* מתיו פלאמיני שלא שיחק מאז שחוזהו בקריסטל פאלאס הסתיים בעונה שעברה, התחיל להתאמן בחטאפה הספרדית והוא עשוי לחתום בשורותיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סטיב מקלארן יועץ מקצועי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימצא במהירות ג'וב חדש? סטיב מקלארן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully