וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטריקס ודורון ביטון ייכנסו לנעליו של שלום אסייג בלהיט של אתניקס, "ב.מ.וו. שחורה"

26.12.2017 / 17:59

הצמד קטריקס ודורון ביטון יתארח בסבב ההופעות של אתניקס ואייל גולן שיחל בשבוע הבא, ויבצע איתם גרסה מחודשת ללהיט "ב.מ.וו. שחורה", כך נודע לוואלה! תרבות. הצמד ייכנס לתפקיד שביצע במקור הקומיקאי שלום אסייג, קטע ראפ בשיר, אבל עם מילים חדשות

קטריקס ודורון ביטון. יח"צ,
קטריקס ודורון ביטון/יח"צ

הזמרים קטריקס ודורון ביטון יתארחו בסבב ההופעות של אתניקס ואייל גולן, "כל המדינה שרה" שמו, שיחל ביום חמישי הבא (4 בינואר). הצמד יבצע עם אתניקס וגולן גרסה מחודשת של הלהיט "ב.מ.וו. שחורה", וייכנס לתפקיד שביצע במקור בקטע ראפ הקומיקאי שלום אסייג, כך נודע לוואלה! תרבות. הטקסט של קטע הראפ של קטריקס ודורון יהיה חדש וארוך יותר מהקטע של אסייג – יוגדל לשתי דקות בערך.

השיר המקורי הופיע באלבום של אתניקס "ברוכים הבאים לישראל", שבו ניכרו השפעות ערביות מובהקות, בין השאר בשיר "ב.מ.וו. שחורה". השיר עוסק בנושא היחסים המתוחים שבין אשכנזים למזרחים, ואתניקס אמרו בעבר כי הם רואים בו שיר חברתי.

הקליפ לגרסה המקורית של השיר "ב.מ.וו. שחורה"

קטריקס ודורון ביטון זוכים להצלחה גדולה בקרב צעירים. הקליפ לשירם "חופשייה" גרף מעל ל-25 מיליון צפיות ביוטיוב, ומספר קליפים נוספים שלהם קיבלו מיליוני צפיות כל אחד. הם זכו בתואר פריצת השנה במוזיקה של עיתון הנוער "ראש 1", מקיימים הופעות רבות בארץ ובדרך להוצאת אלבום ראשון.

עוד באותו נושא

אתניקס: "מציגים את ישראל כפלורליסטית, אבל היא בעצם חשוכה"

לכתבה המלאה
אתניקס ואייל גולן בהופעה. מערכת וואלה! NEWS
אייל גולן ואתניקס/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully