וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיצוץ גדול: רושפלד רב עם קשת - ועזב את תכניתו החדשה

25.12.2017 / 22:55

לאחר שנפרד בעבר מ"מאסטר שף", השף יונתן רושפלד לא ישתתף כמתוכנן בריאליטי בישול חדש של קשת 12, לאחר תקרית דרמטית שהתרחשה היום, שבסופה קם רושפלד ועזב ישיבת הפקה. בימים הקרובים יחלו החיפושים אחר מחליף לרושפלד, שיצטרף לחיים כהן כשופט בתכנית החדשה

יונתן רושפלד אודישן מאסטר שף. צילום מסך
יונתן רושפלד/צילום מסך

השף יונתן רושפלד, לשעבר שופט בריאליטי "מאסטר שף", היה אמור להתחיל לצלם ריאליטי בישול חדש לקשת 12, לצד השף חיים כהן ששפט לצדו גם במאסטר שף. אולם השתתפותו של רושפלד בתכנית החדשה בוטלה לאחר תקרית דרמטית שהתרחשה היום (שני). בתכניתו של גיא פינס, המשודרת בקשת 12, דווח כי בישיבת הפקה חל פיצוץ שעלה לטונים גבוהים, שבסופו רושפלד קם ועזב, וכי בהפקה הוחלט להחליף אותו בעקבות התקרית. בימים הקרובים יחלו החיפושים אחר מחליף לרושפלד, שיצטרף לחיים כהן כשופט בתכנית החדשה. ההפקה עצמה נמצאת כרגע בשלבי ליהוק התחלתיים.

לפני כמה חודשים אמר השף אייל שני בריאיון עיתונאי כי בזמן שהשתתפו יחד ב"מאסטר שף" היו לרושפלד "התקפות זעם", לטענת שני. אחרי 5 עונות הוא הוחלף בשף ישראל אהרוני. לאחר שנפרד כעת מתכנית טלוויזיה נוספת, אמור רושפלד לצאת לצילומים בתאילנד של העונה החדשה של "גולסטאר", שבה ישתתפו גם הזמר אייל גולן, כדורגלן העבר שייע פיינגבוים ואלכס מורוזוב שהשתתף ב"היפה והחנון".

בקשת סרבו להגיב. טרם התקבלה תגובת רושפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully