וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה העיוורת המתה בשתי נבואות ל-2018 שישנו את העולם

25.12.2017 / 0:01

"נוסטרדמוס של הבלקן"" שמתה ב-1996 וחזתה בין היתר את אסון התאומים ומות הנסיכה דיאנה, ניבאה שבשנה הקרובה יתחרשו שני אירועים משמעותיים בתולדות האנושות - ועל הדרך גם תגלו מתי כולנו נהפוך לבני אל-מוות ומתי יגיע באמת סוף העולם

צילום מסך

רבות דובר על באבה ואנגה, המכשפה העיוורת המתה שלכאורה חזתה נכון מאורעות היסטוריים גדולים כגון אסון התאומים, הצונאמי בתאילנד, אסון הצוללת קורסק, מותה של הנסיכה דיאנה ועלייתה של דאעש. כעת נחשפות שתי נבואות נוספות שלה לשנת 2018, הראשונה קשורה להתחזקותה של סין והשנייה לכוכב הלכת נוגה.

באבה ואנגה, הידועה בכינויה "נוסטרדמוס של חבל הבלקן", הלכה לעולמה ב-1996 בגיל 85. היא נחשבה לאחת הנשים האהובות בבולגריה בשל יכולתה לחזות מראש אסונות, כשגם מנהיגי מדינות נהגו להתייעץ עמה. היא סיפרה כי בצעירותה נסחפה בסערה לשדה נטוש ונמצאה רק לאחר מספר ימים כשהיא מבוהלת ואינה מסוגלת לפקוח את עיניה. מאז היא התעוורה וטענה כי ביכולתה לתקשר עם יצורים בלתי נראים שמאפשרים לה לראות את תולדות חייו של אדם, מלידה עד יומו האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באבה ואנגה חוזה עתידות מוסמכת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המכשפה העיוורת המתה מאשרת: בקרוב תפרוץ מלחמת עולם שלישית

לכתבה המלאה

בפעם האחרונה שנחשפנו לאחת הנבואות שהשאירה לפני מותה, חזתה ואנגה שמלחמת עולם שלישית תחל בעקבות קונפליקט בין "מדינות הצפון לדרום". המאמינים מניחים שהמילים "צפון ודרום" מתכוונות לצפון ודרום קוריאה, ומאחר שהמתחים בין ארה"ב לצפון קוריאה רק הולכים ומתגברים, עולה התחושה שנבואתה של באבא על פרוץ מלחמה עולמית ושימוש בנשק גרעיני צפויה להתממש בקרוב. אולם, התחזיות שלה ל-2018 קצת יותר אופטימיות - או לפחות לא הרסניות כל כך.

בשנה האזרחית החדשה מתוכננים לנו, לדבריה, שני אירועים גדולים: סין תהפוך למעצמה עולמית שתעקוף את ארה"ב ו"צורה חדשה של אנרגיה" תתגלה בכוכב הלכת נוגה.

כוכב הלכת נוגה. נאס"א, אתר רשמי
צורת אנרגיה חדשה תתגלה בכוכב הלכת נוגה?/אתר רשמי, נאס"א

מה הסיכוי שתחזיות אלה יתממשו?

ה- Parker Solar Probe, גשושית בלתי מאוישת המיועדת לחקור את העטרה של השמש, תשוגר לחלל בשנה הבאה בין ה-31 ביולי ל-19 באוגוסט. בעוד היא לא צפויה לנחות על נוגה, היא כן תשתמש בכוח המשיכה של הכוכב כדי לחלוף על פני השמש. מטרת המשימה היא לחקור את עטרת השמש ולספק הבנה מעמיקה יותר על רוח השמש ועל החומרים שמגיעים אל מערכת השמש באמצעותה. חובבי תיאוריות הקונספירציה טוענים שבהזדמנות זו תתגלה צורה חדשה של אנרגיה בכוכב, מה שמאשש את תחזיותיה של באבה ואנגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית אמן של התקרבות הגשושית Parker Solar Probe לשמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם התחזית השנייה שלה – שסין תעקוף את ארה"ב ותהפוך למעצמת על – סבירה בהחלט. לפני שנתיים קבוצת המחקר "The Conference Board" העריכה שעד שנת 2018, תרומתה של סין לתוצר העולמי הגולמי יעלה על זו של ארה"ב. בשנת 2015 ארה"ב תרמה 16.7 אחוזים מכלכלת העולם אך זה צפוי לרדת ל-14.9 אחוזים ב-2025, על פי "פורבס". כלכלת סין לעומת זאת התרחבה משמעותית בשנים האחרונות. ב-1970 המדינה הייתה אחראית ל-4.1 אחוזים בלבד מכלכלת העולם, אבל זה עלה ל-15.6 אחוזים בשנת 2015 ומאז רק ממשיך לעלות.

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ במהלך נאומו בוושינגטון, ארה"ב 18 בדצמבר 2017. רויטרס
סין תעקוף את ארה"ב ותהפוך למעצמת על. דונלד טראמפ בנאומו בוושינגטון/רויטרס

ומה עוד צופן לנו העתיד?

עוד לפי נבואותיה, בין 2025 ל-2028 ייווצר מקור אנרגיה חדש ורעב עולמי יחל. בין 2033 ל-2045 המוסלמים יישלטו באירופה וכלכלת העולם תשגשג. בין 2170 ל-2256 תוקם עיר תת ימית ויתגלה משהו "נורא" במהלך החיפוש אחר חיים בכוכב אחר. באותה תקופה יגיעו להשגות חדשות בתחום השיבוט שיאפשרו לרופאים לרפא כל מחלה בעזרת "חלקים חילופיים".

בין 2262 ל-2304 יתאפשר מסע בזמן ו"סודות הירח" יתגלו. מלחמה על מאדים תפרוץ בשנת 3005. מ-3815 עד 3878 הציוויליזציה תחרב ואנשים יחיו כמו בהמות עד שדת חדשה תעלה ותוציא אותנו מהחשיכה. בין 4302 ל-4674 לא יהיה עוד רוע ושנאה, בני האדם יהיו בני אלמוות ויתבוללו עם חייזרים. 340 מיליארד אנשים יפוזרו אז סביב היקום ויוכלו לדבר עם אלוהים - ובשנת 5079 העולם יגיע לקיצו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באבה ואנגה חזתה שסוף העולם יגיע ב-5079. יש זמן להיפרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully